قوانین همکاری با  Ipvoip.ir

هدف واحد حقوقی مرکز تلفن ویپ ایران از نگارش و تنظیم این توافقنامه، تعیین اصول همکاری جهت تداوم خدمات رسانی و تعامل با مخاطبان می باشد. بنابراین تمام موارد و قوانین پیش رو به جهت تکمیل حقوق و تضمین شرایط رضایتمندی کاربران گرامی تهیه و تنظیم شده است. اجرا و پایبندی به این قوانین بر طرفین همکاری لازم است.

اصول کلی

به روز رسانی نرم افزار و نگهداری سرور اصلی بر عهده مرکز تلفن ویپ ایران است.

کاربران موظف به درج اطلاعات صحیح، دقیق و کامل نام، نام خانوادگی، آدرس، کدپستی، شماره ثابت، شماره همراه و ایمیل هنگام تکمیل فرم ثبت نام ناحیه کاربری Ipvoip.ir بوده و همچنین در تمام مدت زمان همکاری با Ipvoip.ir، در صورت تغییر هر یک از اطلاعات وارد شده، اطلاعات حساب کاربری خود را به روز رسانی و اصلاح خواهند نمود.

ایمیل و یا نام کاربری نمی تواند حساب ایمیل مربوط به یک سایت خصوصی باشد و لزوماً باید از یکی از خدمات دهندگان رایج و شناخته شده جهان مانند Google، Yahoo، Microsoft و… باشد تا در صورت بروز مشکل و یا نیاز به برقراری ارتباط از طریق ایمیل، احتمال خطا به حداقل ممکن برسد.

اطلاع رسانی از یکی از راه های ارتباطی تماس تلفنی، ایمیل، نامه، اطلاعیه های ناحیه کاربری و… بر اساس اطلاعات مندرج در حساب کاربری به منزله سلب مسئولیت از Ipvoip.ir می باشد و در صورتی که به دلیل عدم صحت، دقت، دسترسی و…، کاربر اطلاعیه های اعلام شده را دریافت ننماید، مسئولیت آن بر عهده کاربر می باشد و Ipvoip.ir مسئولیت اطلاع رسانی و یا خدمات رسانی از سایر راه ها را بر عهده نخواهد داشت.

امکانات، شرایط و کیفیت هر یک از خدمات میزبانی مطابق موارد مذکور در مراحل فروش و ثبت سفارش می باشد و در صورت تغییر هر یک از آن ها، Ipvoip.ir  امکانات و تغییرات جدید را توسط یکی از راه های ارتباطی به اطلاع کاربران خواهد رساند.

هنگام برقراری ارتباط از طریق بخش تیکت ناحیه کاربری و به منظور رفع مشکلات حرفه ای و تخصصی خدمات، طرفین مکاتبه هنگام نگارش و برقراری ارتباط حتماً حفظ احترام نموده و اصول و آداب مکاتبه را رعایت خواهند نمود و در غیر اینصورت طرف مقابل ملزم به ادامه مکاتبه نخواهد بود.

امنیت و حریم خصوصی

یکی از اهداف اصلی Ipvoip.ir، ایجاد بستری امن و پایدار در زمینه خدمات تلفن گویا در کشور می باشد بنابر این هرگونه سوءاستفاده از خدمات و امکانات ارائه شده توسط Ipvoip.ir به منظور کاربری های ترمینیشن یا انتقال خطوط بر روی بستر شبکه به مکان دیگر از جمله خارج کشور  و… ممنوع و غیرمجاز تلقی می شود و مسئولیت حقوقی آن بر عهده کاربر می باشد.

رعایت اصول و قوانین حقوق کپی رایت نسبت به مواردی که شامل قوانین کپی رایت می باشند الزامی می باشد و در صورت شکایت نسبت به نقض قوانین کپی رایت، Ipvoip.ir  به عنوان مرجع قضاوت می تواند اقدام به پیگیری امور نماید.

Ipvoip.ir موظف است نسبت به حفظ اطلاعات شخصی و حریم خصوصی کاربران خود اعم از اطلاعات شخصی مندرج در ناحیه کاربری و اطلاعات شرکتی حفاظت نموده و از افشای آن به غیر و یا سوء استفاده از آن جلوگیری نماید.

کاربر نیز موظف است نسبت به حفظ اطلاعات ورود به ناحیه کاربری خود در Ipvoip.ir، ایمیل های دریافتی، نام کاربری و رمز عبور خود و… اقدام نموده و از قرار دادن اطلاعات خصوصی و امنیتی مرتبط، با افراد غیر پرهیز نماید.

افرادی که به عنوان رابط در ناحیه کاربری اعضای Ipvoip.ir تعریف می شوند رسماً به عنوان یکی از صاحبان امتیاز آن اکانت محسوب می گردند بنابراین مسئولیت انجام هرگونه درخواست پشتیبانی، فنی، لغو، تغییر یا ویرایش اطلاعات کاربری و… در این خصوص بر عهده کاربران خواهد بود و کاربران گرامی موظف هستند تنها دسترسی افرادی را به عنوان رابط حساب کاربری خود تعریف نمایند که اعتماد کامل نسبت به رعایت حقوق و اصول صاحب امتیاز حساب کاربری توسط شخص ثالث دارند.

امنیت حریم خصوصی کاربران توسط Ipvoip.ir فراهم خواهد شد اما مسئولیت و عواقب موارد مربوط به آن بر عهده کاربر می باشد.

کاربران Ipvoip.ir مجاز به اجاره، ارائه، فروش و… خدمات تهیه شده را به هیچ یک از اشخاص حقیقی و یا حقوقی سوم شخص دیگر ندارند و در صورت مشاهده این قبیل تخلفات Ipvoip.ir می تواند بدون هیچ تذکر قبلی و استرداد مبلغ، ارائه خدمات کاربر مذکور و یا سوم شخص را متوقف، تعلیق و در صورت نیاز حذف نماید.

در صورتی که مشترک امکان ایجاد VPN و یا ارتباط شبکه جهانی با سرور خود را به انواع مختلف فراهم کند مسئولیت سوء استفاده از سیستم تلفن بر عهده مشترک است.

امنیت داخلی شبکه و امنیت حفظ رمز عبور و نام کاربری بر عهده مشترک است.

هرگونه پیاده سازی VPN و DMZ بر روی سرور ویپ از طرف کارشناسان فنی غیر مجاز اعلام می شود. مسئولیت زیان مالی و عواقب معنوی و قانونی آن بر عهده مشترک است.

طبق اعلام فنی کارشناسان مرکز تلفن ویپ ایران هیچ گونه امکان شنود، دانلود فایل صوتی از طریق نرم افزار برای سرور اصلی وجود ندارد و همه اطلاعات اصلی در سرور تلفنی مخاطب قرار دارد.

کارشناسان فنی جهت تکمیل و امکان ارایه پشتیبانی مجاز به استفاده از نرم افزار TeamViever یا any desk هستند. که باید با اطلاع مشترک باشد.

مسئولیت حفظ و نگهداری رمز عبور و نام کاربری ورود به نرم افزار بر عهده مشترک است. لطفا از رمز عبور ساده و قابل حدس زدن خودداری نمایید.

سروریس های خدمات دوره ای

امکان عودت وجه در سرویس های خدمات ماهانه و دوره ای پس از پایان دوره وجود ندارد.

اطلاع رسانی پرداخت های دوره ای به مشتریان از طریق ایمیل و یا سامانه مدیریت مشتریان my.ipvoip.ir انجام می شود.

به روز رسانی نرم افزار به صورت دوره ای و اتوماتیک توسط سرور محلی مشتری انجام می شود.

مرکز تلفن ویپ ایران حق دارد که بر اساس تورم سالانه میزان هزینه ماهانه پرداختی را افزایش دهد. این افزایش قیمت الزاما باید از قبل به اطلاع مشتریان برسد تا مشتریان بتوانند با نرخ قدیم خرید خود را به صورت سالانه انجام دهد.

لازم است که امکان اتصال سیستم به اینترنت توسط مشتری فراهم شود تا سیستم بتواند خود را به روز رسانی نماید.

در صورت عدم ارتباط سیستم سرور مشترک با اینترنت به مدت سه تا یک هفته کار خواهد کرد و پس از آن قطع خواهد شد.

در صورت عدم پرداخت هزینه های ماهانه مشتری کماکان امکان دریافت خدمات به صورت تیکت را خواهد داشت.

سرویس یک بار خرید و تجهیزات سخت افزاری

طبق گارانتی انجام شده تجهیزات در صورت سوختن دستگاه ها به علت نوسانات برق مسئولیتی بر عهده مرکز تلفن ویپ ایران نخواهد بود و تجهیزات از گارانتی خارج خواهند شد.

استفاده از برق گیر و محافظ برق جهت تجهیزات سخت افزاری اکیدا توصیه می شود.

به روز رسانی سیستم های یک بار خرید مانند سیستم های ماهانه به طور رایگان و اتوماتیک انجام میشود.

امکان عودت وجه برای نرم افزار تلفن گویا به مدت یک هفته برقرار است و پس از آن شامل عودت یک هفته وجه نمی باشد.

سیستم های یک بار خرید به صورت همواره فعال عرضه می شوند و امکان لغو در این سیستم ها وجود ندارد.

مدیریت سرور تلفن گویا

به صورت پیشفرض مدیریت تمام خدمات بر عهده کاربر می باشد و خدمات پشیبانی سرورها به صورت پیشفرض تنها شامل نصب و راه اندازی اولیه سیستم عامل و سرور بوده و سایر موارد مربوط به کاربری سرور و… بر عهده کاربر می باشد.

خدمات بک آپ و تهیه نسخه پشتیبانی بر عهده مشتری است و در صورتی که اطلاعات مشترک به هر دلیل حذف شود. مسئولیتی در خصوص امنیت اطلاعات سرور بر عهده Ipvoip.ir نخواهد بود.

کاربر موظف است مطابق سایر قوانین و شرایط همکاری همواره بک آپ از آخرین نسخه تغییرات فایل ها یا بانک اطلاعاتی خود در سرور داشته باشد تا در صورت بروز مشکلات احتمالی و نیاز به نصب و تنظیمات مجدد و… آخرین نسخه اطلاعات در فضایی دیگر موجود و قابل بازیابی باشد.

مدیریت و استفاده از سرور تلفن گویا بر عهده مشتری است و هرگونه سوء استفاده از آن متوجه مرکز تلفن ویپ ایران نیست.

مدیریت سرور اصلی و به روز رسانی بر عهده مرکز تلفن ویپ ایران است.

پشتیبانی و امنیت شبکه که سرور ویپ بر روی آن نصب شده است بر عهده مشترک می باشد.

به صورت پیش فرض تنظیمات شبکه به صورت

Gateway : 192.168.1.1

DHCP : 192.168.1.1

است که لازم است توسط مشترک تامین شود.

در صورتی که تنظیمات پیش فرض در شبکه وجود نداشته باشد لازم است که به اطلاع کارشناسان پشتیبانی رسانیده شود تا تنظیمات مرتبط اعمال شود.

هرگونه گرفتن نسخه پشتیبان در نرم افزار فراهم شده و لازم است که توسط مشتری به صورت دستی انجام گیرد.

نمایندگی و همکاری در فروش

حفظ اصول کاری Ipvoip.ir همچون صداقت، رضایت مندی کاربر، کیفیت خدمات و پشتیبانی، صحت بانک اطلاعاتی مخاطبین و کاربران، شفاف سازی کیفیت و شرایط خدمات و… برای تمام نمایندگان محترم فروش الزامی می باشد.

تمامی قوانین مذکور برای کاربران Ipvoip.ir اعم از قوانین کلی، امور مالی و… متوجه همکاران محترم فروش نیز می باشد.

تمام کاربران معرفی شده، حتماً باید خودشان با استفاده از لینک اختصاصی همکاری در فروش وارد سایت شده و ثبت نام نمایند و مشابه سایر کاربران مستقیم Ipvoip.ir مشمول توافق نامه همکاری با این مجموعه خواهند شد.

پشتیبانی از مشترکانی که توسط همکاران به عنوان همکاری در فروش معرفی می شوند بر عهده مرکز تلفن ویپ ایران است.

مبلغ ثابت پشتیبانی در فروش برای محصولات خرید ماهانه معادل ده درصد و برای محصولات یک بار خرید توافقی می باشد.

همه محصولات خریداری شده در همکاری در فروش شامل قوانین جاری در مرکز تلفن ویپ ایران می باشند.

اصول پرداخت و امور مالی

صورتحساب مربوط به هر یک از خدمات ارائه شده توسط Ipvoip.ir پیش از زمان سررسید آن به صورت آنلاین صادر، در ناحیه کاربری نمایش و از طریق یکی از راه های ارتباطی به کاربر اطلاع رسانی خواهد شد و کاربر موظف است پیش از این موعد سررسید، نسبت به پرداخت آن از طریق هر یک از راه های پرداخت آنلاین، درگاه های تلفن و… اقدام نماید.

مشترک موظف است پیش از پایان زمان خدمات نسبت به پرداخت آن اقدام نماید.

در صورتی که پرداخت صورتحساب های هر یک از خدمات از راه های پرداخت آفلاین و… صورت پذیرد، پرداخت صورتحساب به منزله ثبت فیش با اطلاعات کد پیگیری و… صحیح و دقیق برای صورتحساب مربوطه می باشد.

مطابق تذکر هنگام افزودن وجه و شارژ حساب کاربری، مبالغ شارژ حساب کاربران به هیچ وجه قابل استرداد نمی باشد.

ارسال تجهیزات سخت افزاری پس از تسویه کامل و در صورت تایید امور مالی می باشد.

مسئولیت قطع خدمات در صورت عدم پرداخت وجه بر عهده مشتری است.

قانون بازگشت وجه

بر اساس این قانون، Ipvoip.ir موظف است در صورت درخواست کاربر در مدت زمان 7 روز از زمان پرداخت صورتحساب، تمام مبلغ اخذشده بابت هر یک از خدمات مشمول این قانون را به صورت کامل و بدون هیچ قید و شرطی به کاربر مسترد نماید.

قوانین بازگشت وجه تنها شامل نرم افزار می باشد و تجهیزات سخت افزاری مانند تلفن و هدست شامل عدت وجه یک هفته نمی باشد

استرداد وجه به معنای واریز نمودن وجه اخذ شده به حساب بانکی کاربر و یا حساب کاربری او در سایت Ipvoip.ir می باشد و بر اساس انتخاب کاربر استرداد صورت خواهد پذیرفت.

طبق قاعده عودت یک هفته وجه برای محصولات نرم افزاری مرکز تلفن ویپ ایران موظف است ( تمام مبلغ اخذ شده ) را بابت هر یک از خدمات به صورت بدون قید و شرط عودت نماید.

قوانین بازگشت وجه شامل تجهیزات سخت افزاری مانند تلفن و هدست نمی باشد. لازم است مشترک در هنگام خرید دقت لازم را به عمل بیاورد.

وجه مورد عودت تنها به شماره حساب اعلام شده توسط کاربر در تیکت درخواست عودت وجه واریز می شود. امکان عودت وجه به شماره حساب اعلام شده به صورت تلفنی و غیره نمی باشد.

مرکز تلفن ویپ ایران موظف است عودت وجه را در کمتر از یک هفته پس از تکمیل مراحل عودت انجام دهد.

در صورتی که فردی از طرق مختلف نسبت به صوء استفاده از قانون عودت وجه نماید واحد حقوقی مرکز تلفن ویپ ایران می تواند موارد را مورد بررسی و پیگیری به صورت قضایی نماید.

سلب مسئولیت و…

قوانین خاص هر یک از خدمات نیز به صورت جداگانه در سایت اصلی و ناحیه کاربری مطرح گردیده است، شامل این توافق نامه می باشند و مطابق شرایط و موارد مذکور ویژه هر یک از خدمات خواهد بود.

Ipvoip.ir در خصوص بروز حوادث غیرمترقبه و یا غیرقابل پیش بینی مانند زلزله، سیل، طوفان، آتش سوزی، مشکلات ناشی از بروز تداخل در سیستم های پیش نیاز و یا بسترهای ملی، انتقال ارز، تحریم و قطع همکاری شرکت ها و مؤسسات خارج کشور و… که ممکن است موجب ایجاد تداخل در ارائه خدمات گردد مسئولیتی بر عهده ندارد بنابر این کاربر موظف است در بازه های زمانی معین نسبت به تهیه نسخه پشتیبان و نگهداری آن در سیستم محلی (Local) خود اقدام نماید تا در مواقع ضروری قابل استفاده باشد.

در صورت تغییر هر یک از موارد این توافق نامه و یا به روزرسانی آن، نسخه جدید در سایت قابل مشاهده خواهد بود که تمام اصلاحیات و موارد جدید نگاشته شده در این توافق نامه هنگام استناد به آن معتبر می باشد و کاربر موظف است در بازه های زمانی معین و هنگام تمدید خدمات خود حتماً این توافق نامه و به روزرسانی های آن را مطالعه نماید تا به صورت آگاهانه نسبت به پذیرش و عمل به این توافق نامه متعهد گردد.

هرگونه سوء استفاده از شماره تلفن مشترک و هک شدن شبکه و عواقب ناشی از آن مورد توجه مشترک است و مرکز تلفن ویپ ایران هیچ گونه مسئولیتی در قبال آن بر عهده نخواهد داشت.

مالکیت و مدیریت همه تجهیزات و نرم افزار های تحویل داده شده به کاربر بر عهده مشترک است.

نرم افزار مرکز تلفن ویپ ایران تحت قانون حمایت از حقوق پدیدآورندگان نرم افزار های رایانه ای می باشد.

در صورت تلاش برای رمز گشایی نرم افزار توسط فردی برای استفاده از آن به صورت کرک شده مرکز تلفن ویپ ایران قانون حمایت از حقوق پدید آورندگان نرم افزار های رایانه را برای فرد اعمال می نماید.

عدم رعایت هر یک موارد مذکور در این توافق نامه و سایر موارد مذکور سایت و ناحیه کاربری، به منزله سلب مسئولیت خدمات رسانی، اطلاع رسانی و رفع الزام انجام سایر موارد توافق نامه توسط Ipvoip.ir خواهد بود و در صورتی که کاربر هر یک از موارد مذکور را نقض نماید و یا نسبت به انجام آن با کارشناسان مجموعه همکاری ننماید، Ipvoip.ir می تواند تا زمان رفع موارد، خدمات را معلق و مسدود نماید.

در صورت بروز هرگونه اختلاف و یا مشکل در امور مذکور، کاربر می تواند با واحد امور حقوقی Ipvoip.ir و از طریق بخش تیکت در ناحیه کاربری مورد را بررسی، پیگیری و رفع نماید.

خلاصه مهم قوانین:

تمامی تبعات موضوع اعم از قانونی ، حقوقی و مالی بر عهده مالک خط است و باید پاسخ گوی مراجع ذیربط باشد.

الزاما قبل از خرید یکبار سرویس تست را تهیه نمایید. به دستور پلیس فتا امکان عودت مبلغ بعد از خرید وجود ندارد.

مالکیت خطوط توسط سامانه شاهکار به دارنده مدارک مالکیتی اعلام و با شماره همراه ایشان استعلام خرید انجام میشود.

مسئولیت هرگونه اقدام به فعالیت این سرویس اعم از Termination و یا Mobility بر عهده دارنده خط است و در صورت گزارش نهاد های ذی صلاح امکان قطع سرویس به صورت یکطرفه وجود دارد.

واحد امور حقوقی Ipvoip.ir

آخرین به روزرسانی: شهریور 1399 هجری شمسی

0/5 (0 نظر)
0/5 (0 نظر)