پروپزال مرکز تلفن ویپ ایران

Request For Proposal : رستوران های زنجیره ای پرپروک

 

پروپزال مرکز تلفن ویپ ایران

پروپزال فست فودهای زنجیره ای پرپروک

اطلاعات مخاطب :

  • جناب آقای تاجیک
  • شماره دسترسی : ۰۹۱۲۲۴******
  • ایمیل : Tajik.******@gmail.com

گزارش وضعیت موجود :

  • بستر mpls در محل بین شعب و ساختمان مرکزی آماده است.
  • خط ۵ رقمی خریداری و مدارک ارسال شده.
  • ۱ ساختمان مرکزی و ۸ شعبه در شهر تهران
  • تعداد تماس های همزمان : ۴۰#
  • ساعت کاری ۹ صبح الی ۱ بامداد
  • بستر شبکه در همه شعب آماده است.

پروپزال مرکز تلفن ویپ ایران پرپروک

RFP بررسی نیازها :

  • تمام تماس ها در مرکز پاسخدهی شود (بوسیله خط ۵ رقمی)
  • تماس های ورودی شعب (بوسیله شماره قدیم) به مرکز منتقل و در صورت صف تماس بالا خود شعبه پاسخگو باشد.
  • ارائه راهکارهایی برای پشتیبانی در صورت قطع هر یک از سیستم ها و یا بسترهای انتقال
  • ویژگی بسترهای مخابراتی مورد نیاز در پیک تماس ها (mpls – internet – BTS (MTN) – Call Transfer)
  • ۱۵ تماس همزمان برای هر شعبه در نظر گرفته شود.
  • در صورت قطع ارتباط هر یک از شعب ، در مرکز اطلاع حاصل شود و متوجه قطعی شوند.

P پیشنهاد مرکز تلفن ویپ ایران :

  • تجهیز هریک از شعب به سیستم مرکز تلفن ویپ V12 + 5 تلفن ip
  • تجهیز ساختمان مرکزی به callCenter V30 + 15 کامپیوتر و هدست (برای ۱۵ کارشناس پاسخگویی)
  • ارتباط بین شبکه بروی بستر mpls یا ماهواره ای و …….  به صورت Point To Point
  • در صورت قطع هر یک از درگاههای ارتباطی روی بستر دیگر سوویچ کرده و یا از ویژگی call transfer استفاده می شود.
  • برای جلوگیری از قطعی سیستم در هنگام قطع برق از ups مناسب استفاده شود.

پروپزال مرکز تلفن ویپ ایران

 

تجهیزات مورد نیاز ساختمان اصلی :

  • بسته مرکز تلفن V30 شامل :
  • سرور Corei7,16GB Ram,1Tr H.D.D + نرم افزار ipVoip V2.2
  • مودم سیپ ترانک (GNTU) با ۳ لینک ورودی، قابل اتقاء تا ۹۰ تماس همزمان برای اتصال خط ۵ رقمی
  • منوی صوتی ضبط شده در استودیو
  • تلفن های ip مدیریتی و کارمندی برای پرسنل شرکت
  • هدست و نرم افزارهای تحت کلاینت برای سیستم های اپراتورهای تلفنی برای دریافت سفارش

 

تجهیزات مورد نیاز شعب :

  • بسته مرکز تلفن V12 شامل :
  • سرور مرکزی V12 + نرم افزار ipVoip V2.2
  • گیت وی نیوراک با ۸ خط ورودی شهری
  • ۵ تلفن ip کارمندی
  • هدست برای دیگر سیستم ها قابل استفاده می باشد.

نکته : امکان استفاده از موبایل و تبلت ( بوسیلهAccess Point  ) نیز می باشد.

 

 

شرح پروپزال :

  • افرادی که از خط ۵ رقمی برای تماس با پرپروک استفاده می کنند مستقیم به دفتر مرکزی متصل می شوند.
  • در صورتی که با شماره سابق هر شعبه تماس گرفته شود آن تماس نیز در همان لحظه به دفتر مرکزی انتقال می یابد.
  • در صورتی که بستر mpls قطع شود : خط ۵ رقمی پابرجاست ولی تماس با شماره های قدیمی به مشکل می خورد، برای این موضوع هنگام قطع بستر، سرورV12، ۵ تلفن داخل شعبه را به عنوان سیستم پشتیبان وارد عمل کرده و کارشناسان شعبه به خطوط تلفنی ۸ رقمی پاسخ می دهند.
  • در صورت قطع خط ۵ رقمی هر یک از شعب نیز مجهز به سیستم ویپ بوده و کماکان تمام تماس ها بروی بستر mpls به ساختمان مرکزی انتقال میابند. (انتقال از سرورV12 به سرور V30)
  • در صورت قطع هر یک از سیستم های V12 شعب، سیستم V30 مرکزی به عنوان پشتیبان قرار می گیرد.
  • در صورت قطع سیستم مرکزی V30، سیستم های V12 شعب پاسخگوی تماس های ورودی می باشد.
  • دیگر امکانات این سیستم :
    • نرم افزار باشگاه مشتریان و ثبت و ضبط تمام مشتریان
    • ارسال پیامک و ایمیل و افزایش ارتباط دوسویه بین فست فود و مشتریان
    • امکان ارسال پیامک پس از پایان مکالمه (مثال : سفارش شما در سامانه ثبت گردید و در کوتاه ترین زمان بسته مورد نظر در منزل شما قرار دارد. پرپروک)
    • ارسال و دریافت نرم افزاری فکس به صورت فایل pdf ذخیره شده در سرور
    • امکان دسترسی و مدیریت سیستم از طریق اینترنت
    • امکان گزارش لیست مشتریان به صورت فایل اکسل و یا وارد کردن مشتریان سابق به سیستم از همین طریق
    • اپراتور هوشمند کامل با امکان تکمیل سفارشی آن برای گرفتن سفارش غذا بدون نیاز به اپراتورهای انسانی

و دیگر امکانات حوزه دیجیتال که در آپدیت های بعدی در اختیار مخاطبان به رایگان قرار خواهد گرفت….

 

پیشنهاد مرکز تلفن ویپ ایران (هلدینگ ایده پردازان) بر انجام پروژه در یک شعبه و ساختمان اصلی به رایگان می باشد که در صورت موافقت مخاطب تجهیزات به صورت امانی در اختیار این فست فود پرافتخار و معتبر قرار گرفته و پروسه نصب و راه اندازی آن به سرعت بر روی بستر موجود انجام پذیرد تا مسئولین از کارکرد این سیستم پرقدرت اطمینان لازم را حاصل نموده و با آسودگی خیال اقدام به خرید آن نمایند.

پیشنهادات دیگر آماده شده در جلسه حضوری این مرکز ارائه می گردد.

 

سالار نظری
مشاور فروش و بازاریابی مرکز تلفن ویپ ایران