اینکه توجه شما به موضوع این عنوان جلب شده است به این دلیل است که شما دوست دارید یک کسب وکار موفق داشته باشید. شما دوست دارید مشتریانی داشته باشید که به شما اعتماد کنند. شما دوست دارید که خدمات خود را به بهترین شکل به مشتریان خود ارایه کنید. البته ممکن است که هنوز در فکر راه انداختن کسب و کار خود باشید و یا تازه اقدام به این کار مهم نموده اید، پس این عنوان به شما کمک خواهد کرد که موفقیت کسب و کار خود را تضمین نمایید. با ما در این عنوان همراه باشید.
از جمله امکانات موجود در تلفن گویا ویپ پیغام اولیه و IVR است که در مرکز تلفن ویپ ایران دارای قسمت های مختلفی است. این قسمت های مختلف برای کسب و کارهای کوچک مزایای متفاوتی دارد. اول اینکه صدای موجود در این منوی صوتی در یک استودیو و به صورت حرفه ای ضبط می شود. تصور کنید که مشتری شما در تماس با مرکز کسب و کار کوچک شما با صدای حرفه ای یک گوینده خانم روبرو می شود. مطمئن باشید که به شما و کسب و کار شما اعتماد خواهد کرد.
از جمله امکانات دیگر IVR در مرکز تلفن ویپ ایران تقسیم ساعات کاری و غیر کاری در منوی صوتی است. به این ترتیب که در ساعات کاری برای مثال از ساعت 9:00 تا 17:00 با بیان داخلی ها اقدام به اتصال تماس می شود. در ساعات غیر کاری با اتصال تماس به صندوق صوتی یا صندوق پیشنهادات و انتقادات اقدام به ضبط تماس می شود. لازم است بدانید که تماس ضبط شده به شما ایمیل خواهد شد. به این ترتیب مشتری شما در هر زمان از شبانه روز به شما دسترسی دارد و می تواند از خدمات شما استفاده کند. این در صورتی است که نیازی به حضور شما در شرکت نیست و شما می توانید به صورت همزمان خدمات خود را ارایه دهید.
کاربردهای تلفن گویا ویپ برای کسب و کارهای موفق در ساعات کاری بیشتر از ساعات غیر کاری است. از جمله امکانات تلفن گویا ویپ که در مرکز تلفن ویپ ایران وجود دارد صف تماس است. در صورتی که شما به مشتریان خود خدمات ارایه می کنید (برای مثال خدمات پیامکی که در شرکت ایده پردازان سایت sms.ir ارایه می شود) صف تماس برای شما مهم خواهد شد. اینکه مشتری شما در تماس با تلفن کسب و کار شما با بوق اشغال روبرو نشود بسیار مهم است. وقتی مشتری شما تماس می گیرد و فرد پاسخگو در حال مکالمه با فرد دیگری است تماس گیرفته شده به صف تماس منتقل می شود. در صف تماس برای مشتری شما یک موزیک ملایم پخش خواهد شد. دی حین پخش موزیک به او توضیح داده می شود که نفر چندم در صف است و چند دقیقه باید منتظر برقراری تماس بماند. در مرکز تلفن ویپ ایران علاوه بر این قابلیت ها ،قابلیت تغییر موزیک متن انتظار فراهم آمده است.
به این ترتیب در حین انتظار برای مشتری شما به همراه موزیک ملایم، توضیح مختصری در مورد کسب و کار شما ارائه می شود. مشتری خود را راضی نگه دارید و کسب و کار خود را ایمن کنید. اگر مشتری شما با بوق اشغال روبرو شود به طور قطع با رقیب شما تماس خواهد گرفت. پس رضایت مشتری شما بسیار اهمیت دارد. میزان هزینه ای که برای ارتباط با مشتری خود کرده اید را به خاطر بیاورید. این هزینه ها به ثمر نشسته و مشتری شما قصد دارد محصول شما را تهیه کند و یا خدمات شما را دریافت نماید. حال با شما تماس می گیرد و با یک پیغام خوش آمد گویی روبرو می شود. به داخلی ارایه خدمات شما متصل شده و با خوش رویی از او استقبال می کنند. به طور قطع این مشتری باز هم با شما تماس می گیرد و شما را به دوستان و آشنایان خود هم معرفی می کند.
نویسنده HGH