فرقی نمی کند که شما یک کسب و کار کوچک هستید یا یک بنگاه اقتصادی بزرگ، کسب اعتماد مشتری از مسایل اساسی برای هر کسب و کاری است. لازم است به طور خلاصه بدانید که هزینه جذب یک مشتری شش تا نه برابر هزینه نگهداری مشتری قبلی است. در دوره ای که مشتریان حق انتخاب فراوانی دارند ارایه دهندگان خدمات باید تلاش کنند که همواره خاطر مشتریان خود را آسوده نگه دارند. تصور کنید مشتری شما در تماس با کسب و کار کوچک یا بزرگ شما با بوق اشغال مواجه می شود. احتمال اینکه مشتری قدیمی از رقیبان شما خدمات دریافت کنند بالا خواهد رفت. تلفن گویا ویپ با امکان دریافت تماس ورودی و قرار دادن آن تماس در صف ورودی باعث خواهد شد که مشتری شما حفظ شود.
اینکه شما در ابتدای راه یک کسب و کار هستید و مشتریان کمی دارید باعث می شود تا در تلاش برای رسیدن به مشتری فعالتر باشید. تبلیغات اینترنتی و دوستان و آشنایان ابتدای راه تبلیغاتی شما هستند. اولین چراغ روشن و نور امید وقتی حاصل می شود که شما گوشی تلفن ویپ شرکت خود را بر می دارید و به مشتری خود سلام می کنید. تصور کنید که مشتری شما در تماس با کسب و کار شما با پیغام خوش آمد گویی مواجه می شود و اطلاعات اولیه شرکت شما را دریافت می کند. با بخش های مختلف شرکت شما آشنا شده و با انتخاب کلید مناسب به سمت هدف تماس خود راهنمایی می شود. تاثیر یک پیام گویا به طور قطع بسیار بیشتر از آن است که خودتان تماس را پاسخ دهید. این امکان در تلفن گویا ویپ با استفاده از IVR و پاسخگوی صوتی تعاملی فراهم آمده است.
حال که کسب و کار شما بزرگتر شده است مشکلات شما هم بزرگتر خواهد شد. هر لحظه یک سفارش خرید دارید و هر روز باید به یک مشتری در مورد مزایای کسب و کارتان توضیح دهید. شما مشتریان خود را دوست دارید و می خواهید آنها را حفظ کنید. خیلی خوب است که مشتری شما در دسترس با شما حس رضایت دارد، اما این همه راه نیست. بیاندیشید که مشتری شما در پایان تماس با شما یک پیامک تشکر دریافت می کند. در پایان این پیام تشکر آدرس سایت جدیدتان نیز ذکر شده است. جذابیت این پیام کوتاه و عضویت او در سایت شما باعث خواهد شد که خانواده کسب و کارتان بزرگ تر شود. باشگاه مشتریان شما گسترده تر شده و روز به روز بر تعداد هوادارانتان افزوده می شود. ارسال پیام کوتاه در پایان تماس از جمله قابلیت های تلفن گویا ویپ است که با همکاری SMS.ir حاصل شده است.
دیگر مدیریت یک شرکت متوسط با کسب و کارکوچک بر عهده شما نیست . شما اکنون آقای رییس هستید. ماشین خودتان را جلوی در رها میکنید و به سرعت پشت میز خود می نشینید. عشق شما به مشتریان شما هنوز کم نشده است بلکه روزافزون شده است. پس ماشین گران قیمت برایتان مهم نیست به هر حال کسی هست که آن را به پارکینگ منتقل کند. می خواهید بدانید آیا در تماس با مشتریان شما رفتار مناسبی انجام می شود یا خیر. بازدید سایت شما نشان می دهد که جذب مشتری چندان رضایت بخش نیست. اطلاعات تماس های ورودی خود را طی یک هفته، یک ماه، یک سال به همراه صدای گفتگو نیاز دارید. می خواهید بدانید آیا کارمند شما هم به اندازه شما درک صحیحی از مشتری مداری دارد. روز اول را به خاطر می آورید که یک مشتری خوب کسب و کار شما را ایجاد کرده است. قصد دارید تماس های خروجی از شرکت را کنترل کنید و مقصد تماس ها را بشناسید همه اینه قابلیت ها در تلفن گویا ویپ و نرم افزار CRM قابل دستیابی است.
تلفن گویا ویپ در تمام مراحل رشد و گسترش کسب و کار شما همراه شماست. نیازمندی شما در درک می کند و راهکار کامل و بی نقص به شما ارایه می دهد . هزینه کم و امکانات گسترده ارزش افزوده خوبی را برای شما ایجاد می کند. امکانات تلفن گویا ویپ عبارتند از :
انتقال مکالمه داخلی
کنفرانس
انتقال مکالمه به خط شهری
سیستم صندوق صوتی
ارسال فکس
سیستم ضبط پیغام و پرسش و پاسخ
ارسال SMS تشکر به طور خودکار
ضبط مکالمات
گزارشات مدیریتی و جزییات تماس