چرا بازدید بالا، فروش پایین ؟؟؟
راهکار ارتباط مشتری ها و فروشگاه اینترنتی به شما کمک می کند که مشتری شما از خرید لذت ببرد و شما را به دوستان و آشنایان معرفی نمایند.
معرفی راهکار ارتباطی جدید برای ارتقای فروشگاه اینترنتی
- هدف از این راهکار، اعتبار بخشی به فروشگاه اینترنتی برای خرید بیشتر مشتریان است. هرچقدر که در ارتباط تلفنی خود با مشتری با ابهت و با جذبه باشید آنها راحتتر از شما خرید می کنند.
- زیر ساخت راهکار مشابه بستر تلفن های دیجیتال در شرکت های دیجی کالا (تلفن: ۶۱۹۳۰۰۰۰)، شاتل و پارس آنلاین است. این شرکت ها عملکردشان بر پایه مشتری مداری است.
- طریقه اعتبار بخشی در سیستم تلفن ویپ بر پایه اپراتور هوشمند IVR و کیفیت صدای ضبط شده در استودیو است. به همین ترتیب شما نیازی به منشی برای پاسخگویی ابتدایی تلفن های فروشگاه نخواهید داشت. ««برای تست نمونه صدای ضبط شده در استودیو با شماره 0212853 تماس بگیرید»»
طبق تجربه ی فروشگاه های اینترنتی با سابقه، عدم مواجهه مشتری با بوق اشغالی و پخش پیام فروشگاه اینترنتی در حین صف تماس باعث وفادار سازی مشتری به فروشگاه اینترنتی می شود.همانطور که می دانید اگر مشتریان با شما تماس بگیرند و با بوق اشغالی مواجه شوند، اعتماد خرید از شما را از دست می دهند و امکان خرید کردن از شما کمتر خواهد شد.
- با پاسخگویی بهتر و با کیفیت بالا، مشتری احساس خوبی نسبت به خرید پیدا می کند. در نتیجه با اطمینان خاطر و رضایت بیشتری اقدام به خرید می کند.
««30% احساس اعتماد هنگام صحبت با کارشناس حاصل می شود و 70% هنگام ارتباط حضوری برقرار می شود. پیشنهاد میکنیم 30% اعتماد سازی مشتریان در فروشگاه های اینترنتی نادیده گرفته نشود!»»
برایان تریسی مشاور ارشد فروش
برای دریافت کاتالوگ و نمونه کار با تلفن 2853 تماس بگیرید.
هر آنچه درباره ویپ باید بدانیم ؟
برای رشد در بازار اقتصادی شناور و رقابت با دیگران وقت آن رسیده است مدرن فکر کنیم