تماس وب چیست؟

همانطور که تعداد روزافزون کاربران اینترنت همچنان در حال افزایش است، مردم هنوز ترجیح می دهند از پاسخ های انسانی بجای برداشتن اطلاعات مشابه در اینترنت استفاده کنند. تماس وب که به سامانه کال می نیز شناخته میشود ابزاری است که تاثیر عمیقی بر روابط بین کاربران وب سایت و کارشناس شرکت می گذارد. سامانه کال می یک ویژگی منحصر به فرد برای ویپ است. از یک لینک استفاده می کند تا دو تماس تلفنی را همزمان برقرار کند. این سیستم ارتباطی مبتنی بر وب به مشترکان خود امکان می دهد تا بدون وقفه با شرکت خود ارتباط برقرار کنند.

 

تماس وب چه کار انجام میدهد؟

بازدیدکنندگان وب سایت شما به جای جستجو برای یافتن شماره شرکت برای برقراری ارتباط تلفنی، به راحتی می توانند از طریق شماره گیری دستی تنها با فشردن یک کلیک از طریق وب سایت کسب و کار شما تماس وب برقرار کنند. علاوه بر نشان دادن شماره تماس شرکت در قسمتی از سایت، یک دکمه به عنوان تماس رایگان بر روی سایت خود قرار می دهید. با این کار تعداد بازدیدکنندگان سایت خود را افزایش خواهید داد. به طبع آن مشتریان واقعی جذب خواهند شد.

 

خدمات مشتری خود را بهبود بخشید

مشتریان شما مهم ترین بخش کسب و کار شما هستند با استفاده از تماس رایگان خدمات مشتریان خود را بهبود بخشید.

چه کسانی ازتماس وب استفاده می کنند؟

صاحبان وب سایت ها به ویژه افرادی که از طریق وب سایت خود در حال کسب و کار هستند و انتظار دارند که بازدیدکنندگان وب سایت خود را به مشتریان بالقوه تبدیل کنند.

مزایای استفاده از سامانه کال می

 

صرفه جویی در هزینه ها

مشتریان شما می توانند بدون پرداخت هزینه در هر نقطه از کشور با شما تماس بگیرند.

 

امنیت و آرامش خاطر

مشتریان هر زمانی که بخواهند و در هرکجای کشور که باشند می توانند به شما دسترسی پیدا کنند.

 

افزایش فروش

شما میتوانید با میلیون ها بازدیدکننده سایت ارتباط بگیرید و به آنها یک راه حل سریع برای حل مشکلاتشان دهید و از این میان هزاران نفر از مشتریان را در آستانۀ فروش خود داشته باشید.

 

ارائه خدمات مستقیم به مشتری

ارتباطات آسان و سریعتر خدمات بهتر را برای مشتریان تضمین می کند و هر گونه تردید در فروش را برای مشتری نیز حذف می کند.

سامانه کال می 

کال می یک پل ارتباطی برای اجازه دادن به مشتری به برقراری تماس تلفنی با کارشناس شرکت است.

چرا از سامانه کال می استفاده می شود؟

وب سایت شما ممکن است پر از اطلاعات مفید باشد، اما گاهی اوقات مشتریان شما تمایل دارند یک فرد پاسخ گوی نیازهای آنها باشد. شاید آنها می خواهند قبل از تصمیم به خرید، چیزهای زیادی درباره محصول بدانند و یا اینکه به خدمات پشتیبانی نیاز داشته باشند و نمیخواهند وقت خود را با دادن ایمیل از دست بدهند. کال می برای مشتریان خود یک راه آسان برای تماس با بخش فروش یا تیم های پشتیبانی در وب سایت فراهم می کند.

میتوانید سامانه کال می یا تماس وب را تست کنید.

0/5 (0 نظر)
0/5 (0 نظر)