ویپ اختصاصی مرکز تلفن ویپ ایران
مرکز تلفن ویپ ایران جهت تهیه مراکز تلفن گویا و سیستم مدیریت تلفن ویپ اقدام به ارائه نرم افزار و سخت افزار ویپ اختصاصی خود نموده است.
سخت افزار اختصاصی شامل تجهیزات سانترال تلفنی iPBX ، مبدل تلفنی NewRock و تلفن های ویپ تحت شبکه می باشد که بر روی بستر شبکه نصب می شود. در ایران شرکت های ارائه کننده خدمات تلفن ویپ عموما وارد کننده تجهیزات هستند و به طور موثر بر روی نرم افزارهای ویپ فعالیت جدی صورت نگرفته است. کارشناسان مرکز تلفن ویپ ایران توانسته اند نرم افزار ویپ اختصاصی به صورت فارسی سازی شده می باشد و دارای قابلیت های مدیریت شبکه تلفن گویا ، نرم افزار باشگاه مشتریان و در آینده نزدیک نرم افزار ارسال پیامک صوتی را گسترش دهند.
قابلیت های ویپ اختصاصی مرکز تلفن ویپ ایران
مرکز تلفن دیجیتال
همه نرم افزار ها نیاز دارند که بر روی یک سخت افزار خاص پیاده سازی شوند و از همه مهم تر برای پردازش داده ها به پردازنده های مخصوص به خود نیازمند هستند. در مورد همه ی سیستم های تلفنی، مراکز تلفنی دیجیتال یا همان IP-PBX، به عنوان سخت افزار و محل قرارگیری نرم افزار ویپ شناخته می شوند. ویپ اختصاصی مرکز تلفن ویپ ایران این قابلیت را دارا می باشد که بعد از قرار گرفتن بر روی مراکز تلفنی مختلف، متناسب با نیازهای شرکت و تعداد داخلی ها و شرایط موجود تغییر کنند و به سیستم تلفنی شخصی سازی شده تبدیل شود.
منوی صوتی و اپراتور هوشمند
در سیستم ویپ اختصاصی مرکز تلفن ویپ ایران شما می توانید صوتی را به عنوان پیام معرفی شرکت و بیان واحد ها و بخش های مختلف آن، برای همه تماس های ورودی پخش کنید. در منوی صوتی از تماس گیرنده خواسته می شود تا عدد واحد مورد نظرش را شماره گیری کند. بعد از انتخاب واحد، مرکز تلفن به صورت خودکار تماس را به بخش های مختلف منتقل می کند. در حین انتقال تماس نیز به صورت پیش فرض آهنگ انتظار پخش خواهد شد تا بدین ترتیب رضایتمندی مشتریان شما را بهبود بخشد.
صف انتظار
در سیستم تلفنی ویپ تماس های وردوی به شرکت به طور مستقیم به داخلی ها وصل نمی شودند و در ابتدا وارد صف انتظار خواهند شد. در صف تماس نیز در حین پخش آهنگ انتظار برای مشتریان شما شعار های تبلیغاتی پخش خواهد شد و اعلام می شود که چندمین نفر در صف پاسخگویی می باشد و زمان تقریبی پاسخگویی نیز برای جلب رضایت تماس گیرنده محاسبه و گفته خواهد شد.
ساخت تعداد نامحدودی داخلی
در ویپ اختصاصی مرکز تلفن ویپ ایران شما می توانید به راحتی و با استفاده از پروتکل های SIP و IAX اقدام به ساخت داخلی نمایید و ازین جهت برای شما محدودیتی وجود نداشته و می توانید به تعداد دلخواهی داخلی با کاربری های مختلف به اپراتور های خودتان اضافه کنید.
انتقال تماس
در سیستم ویپ اختصاصی مرکز تلفن ویپ ایران شما می توانید تماس های ورودی به هر کدام از داخلی ها را به هرجایی که می خواهید منتقل کنید. برای این منظور تنها کافیست برای هر کدام از داخلی ها یک شماره ثابت یا همراه تعریف کنید و بدین ترتیب بعد از برقراری تماس با آن داخلی تماس به شماره وارد شده منتقل می شود و شما می توانید در مکان دیگری پاسخگویی تماس را داشته باشید.
ضبط جزئیات تماس
شاید برای شما اتفاق افتاده باشد که بعد از تماس با شرکت خاصی، در منوی صوتی اعلام می شود که: « در راستای بهبود کیفیت خدمات صدای شما ضبط خواهد شد» ، سیستم الستیکس این امکان را دارد که همه تماس های شما را به همراه تمامی جزئیات از قبیل: شماره تماس گیرنده، تاریخ تماس، زمان تماس، مدت زمان مکالمه، شماره اپراتور پاسخگو را در خودش ذخیره کند و به شما نمایش دهد. همچنین مکالمات به صورت خودکار داخل مرکز تلفن ذخیره می شوند و شما می توانید کل مکالمه را گوش کنید و یا حتی از سرور دانلود نمایید.
صندوق صوتی
صندوق انتقادات و پیشنهادات قابلیتی است که به منظور ضبط صدای تماس گیرندگان در صورت تمایل آن ها انجام می شود. همچنین شما می توانید برای هر یک از داخلی ها صندوق صوتی داشته باشید و در صورت عدم پاسخگویی، تماس به صندوق صوتی منتقل می شود و از تماس گیرنده خواسته می شود که در صورت تمایل برای داخلی پیغام بگذارند. پیغام گذاشته شده در مرکز تلفن ذخیره می شود و کاربر می تواند با بررسی صندوق صوتی، تمامی پیغام های قبلی را مشاهده کند.
اتصال دفاتر مختلف به یکدیگر
اگر شما دارای نمایندگی های مختلف هستید و یا نیاز دارید تا دفاتر و شعب شرکتتان را به یکدیگر متصل کنید، ویپ اختصاصی مرکز تلفن ویپ ایران این امکان را به شما می دهد. سیستم تلفنی ویپ به دلیل اینکه برای اتصال تجهیزات به صورت IP نوشته شده است، این امکان را به شما می دهد که با استفاده از بستر پروتکل SIP تماس و صوت را بین نقاط مختلف و یا شعب گوناگون جابجا کند. برای اینکار تنها کافیست یک مرکز تلفن واحد را در دفتر مرکزی خودتان قرار دهید و شعب مختلف را به یک شبکه واحد متصل نمایید. بدین ترتیب بعد از شماره گیری با هرکدام از شعب، صوت واحدی بخش خواهد شد و شعب مختلف را معرفی خواهد کرد. بعد از انتخاب شعبه مورد نظر نیز، مرکز تلفن انتقال تماس را انجام خواهد داد.
پیجینگ
به کمک این قابلیت شما می توانید ازسیستم تلفنی به عنوان پیجینگ استفاده کنید. مدیر شرکت می تواند داخلی های مورد نظرش را به یک سیستم یکپارچه پیجینگ تبدیل کند که در صورت نیاز به پیجینگ، همه این داخلی ها زنگ می خورند و مدیر می تواند با همه آن ها به صورت یک طرفه صحبت کند و خواسته خودش را به داخلی های مورد نظرش بگوید.
تمامی این قابلیت ها بر روی سیستم تلفنی ویپ، قابل راه اندازی و استفاده می باشند. مرکز تلفن ویپ ایران نیز اقدام به برنامه نویسی پنل ویپ اختصاصی خود بر بستر استریسکی نموده است که به کمک آن شما می توانید در محیط کاربری فارسی سازی شده، از تمامی امکانات و قابلیت ها، به سادگی استفاده کنید.