رفع مشکل authentication توسط گیتوی نیوراک
username mismatch نام مشکلی است که بین اکثر دستگاه های نیوراک و ویپ به وجود می آید؛ عدم شناسایی گیتوی های نیوراک توسط سرور مرکز تلفن می باشد. این خطا باعث بروز مشکلاتی از قبیل عدم برقراری تماس بین تماس گیرنده و کاربر پاسخگو می باشد.به طور دقیق تر می توان گفت که در مراحل برقراری تماس، گیتوی نیوراک نمی تواند تماس را به مرکز تلفن منتقل کند که نتیجه این امر اشغال شدن خطوط برای تمام تماس های ورودی خواهد بود.
<username mismatch , have <801>, digest has <newrock
در اینجا ما تنظیماتی را در سرور مرکز تلفن ویپ شما اعمال می کنیم که نتیجه آن شناسایی همیشگی سرور تلفنی شما توسط گیتوی می باشد؛ تنظیمات به نحوی انجام می شود که سرور تلفنی تمام تماس های ورودی را بدون در نظر گرفتن authentication برقرار کند.
برای شروع کار وارد ipbx می شویم و به صفحه زیر می رویم:
Settings ->asterisk sip setting -> chan sip
دستورات زیر را وارد می کنیم:
Allow SIP Guests : no
Other SIP Setting : match_auth_username = yes
با تنطیمات بالا ارتباط بین دو دستگاه برای همیشه برقرار خواهد شد و اشغال بودن خطوط برای همیشه برطرف خواهد شد.