امروزه بیشتر کسب و کارهای کوچک از تلفن گویا ویپ برای سیستم تلفنی خود استفاده می کنند. امتیازات زیادی در استفاده از این سرویس وجود دارد اما بیشتر کسب و کارهای کوچک به اکثر این قابلیت ها توجهی ندارند. این ویژگی ها در کنار ویژگی های پیام صوتی، انتظار تماس، شماره گیری رایگان، انتقال تماس و کارهای از راه دور می تواند به کسب و کار شما کمک کند.
1- ادغام تلفن ویپ و زنگ شرکت
این ویژگی به شما اجازه می دهد که با یک تلفن ویپ در ورودی را در اختیار بگیرید. این تلفن ویپ به شما امکان ارتباط دو طرفه را با ملاقات شونده می دهد بنابراین شما می توانید قبل از باز کردن در ورودی با فرد ملاقات شونده گفتگو کنید. این یک راه کار مناسب برای بالابردن امنیت ساختمان شماست.
2- مرا بیاب و مسیر یابی تماس
کاربران در حال حرکت در شرکت شما ارزش این ویژگی را می دانند. با این ویژگی می توان یک لیست از شماره ها را برای پیدا کردن مخاطب بررسی نموده و سپس تماس را به پیغام گیر خودکار ارسال نمایید. به این ترتیب اگر تلفن ویپ شرکت شما دوبار زنگ بخورد زنگ سوم و چهارم بر روی موبایل شما خواهد افتاد و زنگ پنجم و ششم بر روی تلفن خانه شما برقرار می شود و در صورتی که لیست پایان یابد تماس گیرنده یک پیام صوتی برای شما ارسال خواهد کرد.
3- رونوشت از پیام صوتی در ایمیل
رونوشت از پیام صوتی همانطور که از نام آن پیداست یک متن از پیام صوتی شما تهیه می کند و به ایمیل شما می فرستد. نگرانی در مورد اسامی و شماره ها و آدرس ها نداشته باشید. در وقت آزاد خود می توانید این ایمیل ها را مطالعه کنید. همین طور می توانید این متن ها را به صورت فایل ذخیره، حذف یا جستجو نمایید.
4- موزیک انتظار
اگر شرکت شما مشتریان خود را پشت خط تماس به حالت انتظار نگه می دارد این ویژگی یک ضرورت برای شماست. برای مشتری خود یک موزیک نامعقول یا یک متن خالی یا سکوت پخش نکنید. این قابلیت به شما این امکان را می دهد که اطلاعات شرکت خود را برای مشتری اعلام کنید.
ادامه مقاله
نویسنده HGH