قابلیت ویپ یا سانترال دیجیتال
تکنولوژی های اینترنتی ویپ قابلیت های متفاوتی را برای کاهش هزینه ها و بهبود و استمرار تماس های تلفنی و یا بهبود کسب و کار شما ایجاد میکند. ویپ یا سانترال دیجیتال در واقع جایگزین سیستم های پاناسونیک قدیمی هستند. امکانات یک سانترال را دارند. از جمله امکانات سانترال دیجیتال که می توان نام برد:
1-منوی صوتی:
در ابتدای تماس یک صوت اولیه در سانترال دیجیتال پخش می شود که به منوی صوتی معروف است. قابلیت ویپ منوی صوتی در تماس ورودی اعتماد مشتریان شما را به کسب و کار شما بیشتر می کند.
2-ضبط مکالمات:
از جمله قابلیت های ویپ ضبط مکالمات است که به شما این امکان را می دهد که بر گفتگوی کارمندان و مشتریان خود و بهبود الگوی تماس آنها نظارت داشته باشید.
3-صف تماس:
با استفاده از قابلیت های صف تماس، مشتریان شما پشت خط نمی مانند. هنگام تماس ورودی به صف هدایت می شوند. این قابلیت سانترال دیجیتال باعث می شود که مشتری شما پشت خط نمی ماند و تماس های خود را از دست نمی دهید.
4-ارتباط بین دفاتر:
ممکن است که شما یک شرکت با چند ساختمان و یا کارخانه داشته باشید. اگه ارتباط بین دفاتر شما از طریق شبکه متصل باشد میتوانید با قابلیت ویپ ارتباط صوتی بین دفاتر را نیز فراهم کنید. تماس بین داخلی های شما نیز بین دو محل مختلف رایگان است.
5-امکان اتصال به خطوط 5 رقمی و تلسی:
چند مدتی است که شرکت مخابرات خطوط 5 رقمی و 8 رقمی با نام تلسی ارئه می کند. قابلیت های ویپ یا سانترال دیجیتال را می توانیم بر روی این خطوط پیاده کنیم.
امکانات ویژه مرکز تلفن ویپ ایران سایت ipvoip.ir
1-امکانات مرکز تلفن به صورت پیش فرض و به صورت رایگان بر روی تمام مراکز تلفن دیجیتال آمده است. مرکز تلفن ویپ ایران اقدام به ایجاد ارزش افزوده بر روی خطوط نموده است که امکانات خاص و بیشتری را برای کسب و کارها فراهم می کند.
2- امکانات مرکز تلفن ابری cloud hosted pbx:
به این معنی است که شما نیازی به قرار دادن تجهیزات سخت افزاری بر روی اینترنت و دفتر کار خود را ندارید. تجهیزات در دفتر مرکز تلفن ویپ ایران ipvoip.ir قرار داده شده است و شما به سادگی در تمام ایران از امکانات ابری مرکز تلفن ویپ ایران استفاده میکنید.
3- منوی صوتی ابری cloud IVR:
با استفاده از قابلیت اختصاصی منوی صوتی ابری بدون نیاز به دانش خاص می توانید تماس های شرکت خود را مدیریت کنید و به صورت تصویری گرافیکی تماس ورودی شرکت خود را کنترل کنید.
3-ارسال پیامک پس از پایان تماس:
شما به سادگی می توانید برای هر شماره موبایلی که با کسب و کار شما تماس میگیرد یک پیامک ارسال کنید. خط تلفن خود را با این قابلیت به یک سامانه پیامکی متصل کنید و این موضوع یک امکان تبلیغاتی بسیار مناسب است.
4-دایورت بر روی موبایل:
تصور کنید که با شرکت شما تماس گرفته شده و منشی شما قصد دارد تماس را برای شما منتقل کند و یا در شرکت نیستید و قصد دارید بر روی موبایل خود تماس های شرکت را پاسخ دهید. این امکان از طریق قابلیت دایورت انجام می شود.
5-گزارش لحظه ای مدیریتی:
همواره یک مدیر نیاز دارد بداند درون شرکت چه اتفاقاتی می افتد. قابلیت ویپ گزارش گیری لحظه ای به شما این امکان را می دهد که در هر لحظه از نحوه عملکرد کارمندان خود مطلع شوید و بدانید در حال چه فعالیتی هستند.