درباره مرکز تلفن ویپ

مرکز تلفن ویپ دارای باورهای درست و نادرست بسیاری است که در ادامه با مثال به آن پرداخته ایم.

لازم است بدانید که راهکارهای ارتباطی تاثیر بسیار زیادی روی جذب و رضایت مشتری دارد و نباید بدون یکسری اطلاعات لازم اقدام به خرید کرد. ما سعی بر آن داشتیم که در این صفحه تمام اطلاعات مورد نیاز را به طور کامل و شفاف مورد بررسی قرار دهیم.

سوالات متداول

ویپ چیست ؟

ویپ (voip) همان Voice Over Internet Protocol به معنی صدا روی پروتکل اینترنت (یا همان بستر شبکه) است که به کاربران اجازه مکالمه روی سیستم های دیجیتال را می دهد. در واقع تمام تماس های تلفنی از امواج آنالوگ صوت به  بسته های ۰ و ۱ دیجیتال تبدیل میشود که کیفیت صدای بسیار بیشتری (HD) بدون تغییر و نویز  ارائه می دهد.

آیا در صورت قطع اینترنت می توانم از مرکز تلفن ویپ استفاده کنم؟

بله، بر روی بستر اینترنت هست، ولی منظور همان بستر شبکه است که از پروتکل اینترنتی استفاده می کند. مرکز تلفن ویپ به صورت یک سرور مرکزی است که در محیط شرکت ها و موسسات و … نصب شده و تا زمانی که برق این مرکز تلفن ویپ تامین شود دائما روشن است. (برای این منظور معمولا از یک UPS (باتری) معمولی استفاده می شود)

مرکز تلفن ویپ به چه شکل کار می کند ؟ (سوال تخصصی)

خطوط شهری و تماس های آنالوگ گرفته شده به شما از طریق درگاه (گیت وی، یا همان مبدل آنالوگ به دیجیتال) تبدیل به بسته های صوتی دیجیتال شده و به سوییچ شبکه متصل و ارسال می شود، این سیستم به صورت یک سرور قدرتمند که تمام تماس های تلفنی ورودی و خروجی از درگاه را مدیریت کرده و به سمت داخلی های مورد نظر (به صورت ترتیبی، در هم آمیخته و یا سفارشی) می فرستد. در همین حین تماس ها را ضبط کرده ، مخاطبین را در باشگاه مشتریان ثبت می کند و گزارش کامل آن را در داشبورد نرم افزار مدیر و باقی کاربران که اجازه دسترسی دارند قرار میدهد. مرکز تلفن ویپ علاوه بر مدیریت بسیار هوشمند تماس و کیفیت بالای آن، امکانات دیگری در اختیار قرار می دهد که در بخش « ویژگی های دیگر ویپ ؟ » به آن پرداخته شده است.

آیا برای استفاده از مرکز تلفن ویپ نیاز به شبکه دارم؟

بله، برای استفاده از مرکز تلفن ویپ نیاز به بستر شبکه است که به طور مثال 4 تا کامپیوتر را می توان با یک سوییچ 4 کاناله ی 40 هزار تومانی شبکه کرد و یا حتی از پورت های مودم استفاده نمود.

برای راه اندازی مرکز تلفن ویپ به چه تجهیزاتی نیاز داریم؟

برای راه اندازی ویپ در شرکت یا سازمان خود نیاز به بستر شبکه شامل حداقل یک سوییچ و کابل کشی شبکه تا کاربران خود دارید. دیگر تجهیزی که مورد نیاز است یک گیت وی (یا همان مبدل آنالوگ به دیجیتال) است که متناسب با تعداد خطوط شهری انتخاب می شود. برای ارتباط با دستگاه و امکان صحبت می توانید از تلفن های آی پی یا هدست بروی پی سی و یا از تبلت و تلفن های همراه خود استفاده کنید.

آیا در مرکز تلفن های جدید ویپ امکان اتصال به تلفن های آنالوگ سانترال وجود دارد؟

بله، امکان استفاده از تلفن های معمولی در مرکز تلفن های جدید با یک مبدل FXS هست.

مرکز تلفن ویپ برای چه کسب و کارهایی مناسب است؟

سیستم مرکز تلفن ویپ voip برای آن دسته از عزیزانی که به دنبال افزایش فروش، بالا بردن قدرت مدیریت تماس ها و صرفه جوبی در هزینه ها می باشند مناسب است که این موارد باعث افزایش نقدینگی در کسب و کار می گردد.

به طور معمول مخاطبین مرکز تلفن ویپ : شرکت ها و سازمان ها و حتی پروژه های استارتاپی ای هستند که

  • دارای واحد فروش و پشتیبانی هستند.
  • برای اعتبار شرکت و ویژگی های اپراتور هوشمند (منشی خودکار) و تلفن گویا از این سیستم استفاده می کنند.
  • برای اتصال و راه اندازی خط ۵ رقمی مخابرات که امکان ۳۰ تا 1500 تماس همزمان را دارد.
  • شرکت ها و کارخانجات بزرگ دارای شعبات متفاوت هستند که برای برقراری تماس صوتی و تصویری رایگان و مدیریت از راه دور در ارتباط داخلی ها از این سیستم نوین ارتباطی استفاده می کنند.

آیا سیستم ویپ و تلفن گویا را تنها شرکت ها و سازمان های بزرگ می توانند استفاده کنند و خط ۵ رقمی فقط مختص این کسب و کارها است؟

خیر، سیستم مرکز تلفن ویپ را تمام کسب و کارها اعم از کوچک و بزرگ می توانند استفاده کنند و برای همین منظور شرکت ایده پردازان بسته های V4 تا V120 را تولید کرده تا همه ی کسب و کارها و شرکت ها و سازمان ها امکان استفاده و لذت بردن از تمام امکانات این تکنولوژی نوین را دارا شوند.

شایان ذکر است که عدد جلوی هر V انگلیسی ظرفیت تعداد تماس های همزمان را نشان می دهد که شما می توانید بسته مورد نیاز خود را نسبت به آن انتخاب کنید.

((شاید اگر برای داخلی ها ماژول اضافه می شد قیمت ها بیشتر قابل درک بود ولی سیاست های هلدینگ ایده پردازان بر این است که مشتریان محدودیت نداشته و مجبور به هیچ گونه هزینه جانبی و طولانی نشوند))

ویژگی های دیگر مرکز تلفن ویپ

  • ایجاد صف تماس و زمان تقریبی پاسخگویی
  • حذف سیم کشی تلفن
  • نصب آسان تنها در چند ساعت
  • زمانبدی تماس های ورودی بر حسب روز و ساعات کاری و غیر کاری
  • ارسال پیامک تبلیغاتی پس از پایان هر تماس (مثال: با تشکر از تماس شما، برای اطلاعات بیشتر به آدرس سایت ما ipvoip.ir مراجعه و یا در کانال تلگرام ما عضو شوید)
  • انتقال تماس روی شماره شهری دیگر یا موبایل تحت شبکه (رایگان) یا دایورت
  • ارسال و دریافت فکس به صورت نرم افزاری و فایل pdf (بدون نیاز به دستگاه فکس که مشکلاتی در پی دارد)
  • صوت پیام تبلیغاتی در حین موزیک انتظار و معرفی شرکت
  • ضبط تماس و گزارش کامل تماس ها و امکان مدیریت کامل آنها حتی روی موبایل (حتی از طریق اینترنت در حین مسافرت)

آیا هر کدام از ویژگی های مرکز تلفن ویپ نیاز به هزینه جدا گانه دارد؟

خیر، هیچکدام از موارد بالا ماژول بندی نشده و فاقد لایسنس و هزینه ی دیگر است.

آیا من می توانم از مرکز تلفن ویپ مدتی به صورت دمو استفاده کنم ؟

مرکز تلفن ویپ ایران با هدف رضایت خاطر مشتریان عزیز و آسودگی خیال در هنگام خرید اقدام به پروسه راه اندازی دمو رایگان برای شرکت های ثبت شده و معتبر به مدت ۷ روز کرده است.

اعتماد ایجاد اعتبار می کند و اعتبار ایجاد اعتماد

در این پروسه سرور مرکز تلفنی ویپ برای عزیزان به طور کامل راه اندازی شده و دوستان می توانند در این مدت زمان 7 روزه ازمدل کارکرد این مرکز تلفن اطمینان خاطر حاصل کنند.

مزایای نرم افزار ipvoip نسبت به elastix

  • ipvoip software یک نرم افزار ایرانی است که رابط کاربر پسند و فارسی دارد.
  • نرم افزار ipvoip دارای باشگاه مشتریان برای ثبت خودکار آنها و گرفتن خروجی اکسل است.
  • این نرم افزار همخوانی کامل با پروتکل های خط های شهری مخابرات ایران را دارد و مشکلات ارتباطی نرم افزارهای خارجی را ندارد.
  • از تضمین هلدینگ با سابقه ایده پردازان برخوردار است و آپدیت ها و امکانات سفارشی به صورت رایگان در اختیار مخاطبین قرار می گیرد.
  • به نظرات و پیشنهادات به طور کامل رسیدگی شده و امکانات روزبروز آن در حال ارتقاء می باشد.
  • از پشتیبانی رسمی برخورداره که در هر زمان تغییرات مورد نیاز را به صورت رایگان فراهم کرده است.

درباره مرکز تلفن ویپ

مرکز تلفن ویپ دارای باورهای درست و نادرست بسیاری است که در ادامه با مثال به آن پرداخته ایم.

لازم است بدانید که راهکارهای ارتباطی تاثیر بسیار زیادی روی جذب و رضایت مشتری دارد و نباید بدون یکسری اطلاعات لازم اقدام به خرید کرد. ما سعی بر آن داشتیم که در این صفحه تمام اطلاعات مورد نیاز را به طور کامل و شفاف مورد بررسی قرار دهیم.

به طوری که با خواندن یک برگه، با سیستم مرکز تلفن ویپ کاملا آشنا شده و مانند یک فرد حرفه ای اقدام به استفاده از آن کنیم.

ویپ voip چیست ؟

ویپ (voip) همان voice over internet protocol به معنی صدا روی پروتکل اینترنت (یا همان بستر شبکه) است که به کاربران اجازه مکالمه روی سیستم های دیجیتال را می دهد. در واقع تمام تماس های تلفنی از امواج آنالوگ صوت به  بسته های 0 و 1 دیجیتال تبدیل میشود که کیفیت صدای بسیار بیشتری (HD) بدون تغییر و نویز  ارائه می دهد.

باور غلطی که در این بخش از مرکز تلفن ویپ وجود دارد : اگه اینترنت من قطع شود دیگر از ویپ نمی توانم استفاده کنم ، چون برروی بستر اینترنت است؟

خیر، بر روی بستر اینترنت هست ولی منظور همان بستر شبکه است که از پروتکل اینترنتی استفاده می کند. اگر شما از یک شرکت ارائه دهنده خدمات ویپ اکانت ماهیانه دریافت کنید درصورت قطع شدن اینترنت سیستم تلفنی شما قابل استفاده نیست ولی در حال حاضر خدماتی که در مورد تلفن ویپ در ایران ارائه می شود به صورت سرور مرکز تلفنی ویپ (دیجیتال) است که در محیط شرکت ها و موسسات و … نصب شده و تا زمانی برق این مرکز تلفن ویپ تامین شود از کار باز نمی ایستد. (برای این منظور می توانید شبانه روز با تلفن 02195119614 تماس بگیرید و یا در صورت اعتبار رسمی کافی از مرکز تلفن ویپ ایران درخواست نصب دمو کنید)

سوالات متداول و عمومی مرکز تلفن ویپ در این بخش آورده شده است. کارشناسان مرکز تلفن ویپ ایران تلاش دارند که راهنمای کاملی در این زمینه برای شما ارایه نمایند.

مرکز تلفن ویپ - سوالات

مرکز تلفن ویپ به چه شکل کار میکند؟

خطوط شهری و تماس های آنالوگ گرفته شده به شما از طریق درگاه (گیت وی) یا همان مبدل آنالوگ به دیجیتال تبدیل به بسته های صوتی دیجیتال شده و به سوییچ یا روتر متصل و ارسال می شود، سیستم مرکز تلفن ویپ به صورت یک سرور قدرتمند متصل به شبکه (سوییچ یا روتر) است که تمام تماس های تلفنی ورودی از درگاه را مدیریت کرده و به سمت داخلی های مورد نظر (به صورت ترتیبی، در هم آمیخته و یا سفارشی مدیریت مجموعه) می فرستد. در همین حین تماس ها را ضبط کرده و گزارش کامل آن را در داشبورد نرم افزار مدیر و باقی کاربران که اجازه دسترسی دارند قرار میدهد. مرکز تلفن ویپ روی سرور ، PC ، و دستگاه ipbx قابل راه اندازی است که علاوه بر مدیریت بسیار هوشمند تماس و کیفیت بالای آن امکانات دیگری در اختیار قرار می دهد که در بخش  ویژگی های دیگر ویپ ؟ به آن پرداخته شده است.

باور غلطی که در این بخش ویپ وجود دارد : مرکز تلفن ویپ یک سخت افزار است که فقط همان است که می تواند خطوط شهری و داخلی ها را به هم متصل کند؟

خیر، سرور مرکزی تلفن ویپ یک نرم افزار است که روی کامپیوتر و سرورهای حرفه ای سازمان ها مانند سیسکو و تجهیزات دیگر همچون ipbx (ipbx چیست ؟) قابل نصب است که هسته ی مرکزی آن استریسک است و شرکت های بسیاری از رابط کاربری الستیکس رایگان (OpenSource) استفاده می کنند ولی مرکز تلفن ویپ ایران از رابط کاربری نوشته شده خود برای این مرکز تلفنی به علت مشکلات بسیار الستیکس استفاده میکند و توانسته این سیستم را کاملا تضمین نماید.

 

 

برای راه اندازی ویپ نیاز به چه تجهیزاتی داریم؟

برای راه اندازی ویپ در شرکت یا سازمان خود نیاز به بستر شبکه شامل حداقل یک سوییچ و کابل کشی شبکه تا کاربران خود دارید و حداقل سرور مورد نیاز یک کامپیوتر دو هسته ای با ۲ گیگ رم یا دستگاه کوچک ipbx است. دیگر تجهیزی که مورد نیاز است یک گیت وی یا همان مبدل آنالوگ به دیجیتال است که متناسب با تعداد خطوط شهری انتخاب می شود. برای ارتباط با دستگاه و امکان صحبت می توانید از تلفن های آی پی یا هدست بروی پی سی و یا از تبلت و تلفن های همراه خود استفاده کنید.

باور غلطی که در این بخش ویپ وجود دارد : یکی از باورهای غلطی که در مورد ویپ وجود دارد استفاده از تلفن های قدیمی سانترال و حتی تلفن های جدید آنالوگ است؟

امکان استفاده از این تلفن ها در سیستم جدید ویپ هست ولی محدودیت هایی شامل صوت بی کیفیت و عدم استفاده از امکانات نرم افزاری ویپ و عدم تماس تصویری را به همراه خود در بر دارد.

برای استفاده از تلفن های قدیمی سانترال نیاز به یک مبدل آنالوگی متناسب با تعداد داخلی ها است که هزینه ی بالایی در حدود ۱۰۰ هزار تومان به ازای هر تلفن قدیمی نیاز دارد.

 

 

آیا ویپ برای من مناسب است؟

سیستم مرکز تلفن ویپ voip برای آن دسته از عزیزانی مناسب است که مدیریت تماس ها و مشتریان را خواستار بوده و کیفیت صوت براشون قابل اهمیت است.

به طور معمول مخاطبین مرکز تلفن ویپ : شرکت ها و سازمان ها و حتی پروژه های استارتاپی هستند که

  • برخی واحد پشتیبانی و فروش دارند و تماس های تلفنی بالایی دارند
  • برخی هم برای اعتبار شرکت و اپراتور هوشمند و گویا از این سیستم استفاده می کنند
  • تعدادی نیز برای اتصال و راه اندازی خط ۵ رقمی مخابرات که امکان ۳۰ تماس همزمان دارد و به شرکت ها اعتبار می بخشد
  • بعضی از شرکت ها و کاخانجات بزرگ دارای شعبات متفاوت هستند که برای برقراری تماس رایگان و مدیریت از راه دور در ارتباط داخلی ها از این سیستم نوین ارتباطی استفاده می کنند

باور غلطی که در این بخش ویپ وجود دارد : سیستم ویپ و تلفن گویا را تنها شرکت ها و سازمان های بزرگ می توانند استفاده کنند و خط ۵ رقمی فقط مختص این کسب و کارها است؟

خیر، سیستم مرکز تلفن ویپ را تمام کسب و کارها اعم کوچک و بزرگ می توانند استفاده کنند و برای همین منظور مرکز تلفن ویپ ایران دستگاه ipbx را تولید کرده تا کسب و کارهای کوچک و حتی استارتاپ ها نیز بتوانند با مبلغ بسیار پایین تا ۴ تماس همزمان (۴ خط شهری) از این سیستم، استفاده مورد نظر را نسبت به نیاز خود داشته باشند.

شایان ذکر است که دستگاه ipbx محدودیت تعداد داخلی ندارد و برای اضافه کردن داخلی کافیست یک سوییچ با تعداد پورت های مورد نیاز اضافه کنید.

(شاید اگر برای داخلی ها ماژول اضافه می شد بیشتر قابل درک بود ولی سیاست های مرکز تلفن ویپ ایران بر این است که مشتریان محدودیت نداشته و مجبور به هیچ گونه هزینه جانبی و طولانی نشوند)

 

 

ویژگی های دیگر ویپ چیست؟

  • ایجاد صف تماس و زمان تقریبی پاسخگویی
  • حذف سیم کشی تلفن
  • نصب آسان تنها در چند ساعت
  • زمانبدی تماس های ورودی بر حسب روز و ساعات کاری و غیر کاری
  • ارسال پیامک تبلیغاتی پس از پایان هر تماس (مثال: با تشکر از تماس شما، برای اطلاعات بیشتر به آدرس سایت ما ir مراجعه و یا در کانال تلگرام ما عضو شوید)
  • انتقال تماس روی شماره شهری دیگر یا موبایل
  • ارسال و دریافت فکس به صورت نرم افزاری و فایل pdf (بدون نیاز به دستگاه فکس که مشکلاتی در پی دارد)
  • صوت تبلیغ در حین موزیک انتظار و معرفی شرکت
  • ضبط تماس و گزارش کامل تماس ها و امکان مدیریت کامل آنها حتی روی موبایل (حتی از طریق اینترنت در حین مسافرت)

باور غلطی که در این بخش ویپ وجود دارد : آیا هر کدام از ویژگی های ویپ پس از خرید نیاز به هزینه جدا گانه دارد؟

خیر،

آیا من می توانم از ویپ مدتی به صورت دمو استفاده کنم ؟

مرکز تلفن ویپ ایران با هدف رضایت خاطر مشتریان عزیز و آسودگی خیال در هنگام خرید اقدام به پروسه راه اندازی دمو رایگان برای شرکت های ثبت شده و معتبر به مدت ۷ روز کرده است.

اعتماد باعث اعتبار است و اعتبار باعث اعتماد

در این پروسه سرور مرکز تلفنی برای عزیزان به طور کامل راه اندازی شده و دوستان می توانند در این مدت ازمدل کارکرد این مرکز تلفن اطمینان خاطر حاصل نمایند و منجر به آشنایی و یادگیری سیستم شود.

 

آیا خودم میتوانم مرکز تلفن ویپ راه اندازی کنم؟

بله هر فردی با دانش برنامه نویسی و تلاش مستمر می تواند از شش ماه تا یکسال با کمک استاد راهنما و انجام پروژه های گوناگون با تجربه و دانش فنی بدست آمده و نوشتن رابط کاربری خود را بنویسید.

و یا با استفاده از رابط کاربری رایگان الستیکس (که به دلیل مشکلات فراوان پیشنهاد نمیشود) و از اینترنت قابل دانلود است اقدام به راه اندازی مرکز تلفن دیجیتال ویپ در ایران کند.

برای یک نرم افزار رایگان، هزینه نکنین و از لینک زیر دانلود کنید!!!

لینک دانلود نرم افزار رایگان الستیکس ۱

لینک دانلود نرم افزار رایگان الستیکس ۲

  • null

    خطوط شهری از طریق گیتوی به شبکه و از همین طریق به دستگاه مرکزی ویپ متصل می شود. هر کاربر از طریق تلفن ویپ که به همین شبکه متصل است، به تماس ها پاسخ می دهد.

    آموزش راه اندازی ویپ

  • null

    برای راه اندازی ویپ نیاز به یک شبکه محلی یا LAN داریم. همه تجهیزات ویپ بر روی بستر شبکه قرار می گیرد. تجهیزات شامل تلفن ویپ، مبدل خط شهری به شبکه و دستگاه iPBX است.

    تجهیزات مورد نیاز برای راه اندازی ویپ

  • null

    به طور معمول ویپ برای همه کسانی که قصد دارند کیفیت مناسبی به کسب وکار خود بدهند مناسب است.

    اگر قصد دارید کسب و کار خود را وسعت دهید و یا تماس بی پاسخ از طرف مشتریان خود نداشته باشید، از ویپ استفاده نمایید.

    راه کار های ارتباطی

  • null

    ویپ شامل تمام قابلیت های موجود در تلفن های آنالوگ و سانترال قدیمی پاناسونیک است و شامل:

    1- انتقال تماس

    2- ضبط تماس

    3- زمانبدی تماس

    4- غیره

    ویژگی دستگاه ویپ

  • null

    مطمئنا شما میتوانید از نرم افزار های رایگان برای نصب سیستم تلفنی استفاده کنید.

    برای این هدف نیاز به دانش ویپ – لینوکس – کامپیوتر و شبکه و نرم افزار های شبکه دارید.

    نرم افزار های رایگان سرور تلفنی ویپ

  • null

    در گذشته تجهیزات ویپ به دلیل تازه بودن این دانش بسیار گران بوده است. برای مثال یک شرکت با 4 نفر داخلی نیاز به صرف هزینه بالای ده میلیون تومان برای راه اندازی ویپ داشته است. امروزه این هزینه ها بسیار کاهش یافته و مقرون به صرفه تر شده است.

    لیست قیمت تلفن ویپ

برای قرارگیری در لیست مشتریان فروش ویژه اطلاعات زیر را به شماره واتس آپ ارسال کنید:

نام ، آدرس سایت ، ایمیل و یک شماره تماس مستقیم به همراه بسته مورد نیاز

حسین غفارپور مسئول فروش مرکز تلفن ویپ ایران (تلگرام 09194492055)

برای اطلاعات بیشتر با شماره 91025055 021 داخلی 2 تماس حاصل فرمایید

 

0/5 (0 نظر)
0/5 (0 نظر)