درباره مرکز تلفن ویپ
مرکز تلفن ویپ دارای باورهای درست و نادرست بسیاری است که در ادامه با مثال به آن پرداخته ایم.
لازم است بدانید که راهکارهای ارتباطی تاثیر بسیار زیادی روی جذب و رضایت مشتری دارد و نباید بدون یکسری اطلاعات لازم اقدام به خرید کرد. ما سعی بر آن داشتیم که در این صفحه تمام اطلاعات مورد نیاز را به طور کامل و شفاف مورد بررسی قرار دهیم.
به طوری که با خواندن یک برگه، با سیستم مرکز تلفن ویپ کاملا آشنا شده و مانند یک فرد حرفه ای اقدام به استفاده از آن کنیم.
ویپ voip چیست ؟
ویپ (voip) همان voice over internet protocol به معنی صدا روی پروتکل اینترنت (یا همان بستر شبکه) است که به کاربران اجازه مکالمه روی سیستم های دیجیتال را می دهد. در واقع تمام تماس های تلفنی از امواج آنالوگ صوت به بسته های 0 و 1 دیجیتال تبدیل میشود که کیفیت صدای بسیار بیشتری (HD) بدون تغییر و نویز ارائه می دهد.
باور غلطی که در این بخش از مرکز تلفن ویپ وجود دارد : اگه اینترنت من قطع شود دیگر از ویپ نمی توانم استفاده کنم ، چون برروی بستر اینترنت است؟
خیر، بر روی بستر اینترنت هست ولی منظور همان بستر شبکه است که از پروتکل اینترنتی استفاده می کند. اگر شما از یک شرکت ارائه دهنده خدمات ویپ اکانت ماهیانه دریافت کنید درصورت قطع شدن اینترنت سیستم تلفنی شما قابل استفاده نیست ولی در حال حاضر خدماتی که در مورد تلفن ویپ در ایران ارائه می شود به صورت سرور مرکز تلفنی ویپ (دیجیتال) است که در محیط شرکت ها و موسسات و … نصب شده و تا زمانی برق این مرکز تلفن ویپ تامین شود از کار باز نمی ایستد. (برای این منظور می توانید شبانه روز با تلفن 02195119614 تماس بگیرید و یا در صورت اعتبار رسمی کافی از مرکز تلفن ویپ ایران درخواست نصب دمو کنید)