نرم افزار باشگاه مشتریان

امروزه مجموعه ها و برندهای تجاری مختلف از نرم افزار باشگاه مشتریان استفاده می کنند. مطمئنا شما هم شنیده اید که شرکت های مختلف بانک ها و برندهای مختلف در سایت خود و یا در تبلیغات خود از کلمه باشگاه مشتریان بسیار استفاده می کنند. نرم افزار باشگاه مشتریان یک اسلحه استراتژیک بسیار استفاده می کنند. مطمئنا شما هم شنیده اید که شرکت های مختلف بانک ها و برندهای مختلف در سایت خود و یا در تبلیغات خود از کلمه باشگاه مشتریان بسیار استفاده می کنند. نرم افزار باشگاه مشتریان یک اسلحه استراتژیک در اقتصاد امروز به شمار می رود. برند های مختلف هزینه های زیادی برای داشتن باشگاه مشتریان پرداخت میکنند.

 

  • هدف از نرم افزار باشگاه مشتریان چیست؟

از جمله اهداف نرم افزار باشگاه مشتریان می توان به ایجاد ارتباط دو سویه با مشتری اشاره کرد و با ایجاد یک برنامه وفا داری، مشتریان را به خرید مجدد ترغیب کرد. زیباترین کلمه که هر فردی می شنود نام او است. شما می توانید با به کار بردن نام مشتری در ابتدای یک تماس تلفنی شروع کننده این ارتباط دو طرفه باشید. در هر تماس تلفنی مشتریان خود را در باشگاه مشتریان خود ثبت نمایید و سوابق تماس تلفنی را نیز نگهداری کنید. مشتریان خاص خود را بشناسید و برنامه وفا داری مشتریان را تقویت کنید.

 

  • چرا باید نرم افزار باشگاه مشتریان داشته باشیم؟

طبق قاعده 80 به 20 در هر شرکت تقریبا 80 درصد از هزینه های یک شرکت را 20 درصد از مشتریان پرداخت می کنند. شناسایی این مشتریان و نیز شناسایی علاقه آنها به بهبود کسب و کار شما کمک خواهد کرد. نرم افزار باشگاه مشتریان یک صندوقچه است که شما می توانید گنج خود را که همان مشتریان وفادار شما هستند در آن نگهداری کنید. مشتریان وفادار خود را بشناسید و به صندوقچه گنج باشگاه مشتریان اضافه کنید. مشتریان گذری یا عبوری را به مشتریان وفادار تبدیل کنید. معایب و مزایای کسب و کار خود را در ارتباط با مشتریان وفادار خود بشناسید و کسب و کار خود را بهبود دهید.

 

  • مزایای نرم افزار باشگاه مشتریان چیست؟

نرم افزار باشگاه مشتریان در واقع یک صندوقچه گنج است که شما می توانید مشتریان وفادار خود را در آن حفظ کنید. مزایای باشگاه مشتریان عبارتند از:

1- مشاهده نام و اطلاعات فردی و سابقه تماس مشتری در ابتدای تماس

2- قابلیت ارسال پیامک (آدرس – شماره حساب – شروع فرایند درخواست – پیشنهادات ویژه) حتی در صورت بسته بودن دریافت پیامک مشتری

3- قابلیت مشاهده سابقه تماس های مشتری

4- افزایش رضایتمندی مشتریان

5- تبدیل مشتریان راضی به مشتریان وفادار

6- کاهش ضربه پذیری کسب و کار شما در مقابل رقبا و نیز نوسانات بازار

7- کاهش فاصله مراجعات یک مشتری

8- تبدیل مشتریان گذری به مشتریان وفادار

9- تبلیغ خود جوش مشتریان وفادار در کسب و کار شما

10- افزایش سود کسب و کار شما

 

  • چگونه نرم افزار باشگاه مشتریان داشته باشیم؟

شرکت ایده پردازان الکترونیک به همکاری متخصصان مرکز تلفن ویپ ایران ipvoip.ir و در همکاری با سامانه ارسال پیامک انبوه sms.ir اقدام به ارایه نرم افزار باشگاه مشتریان نموده است. این نرم افزار دارای قابلیت های اختصاصی زیر می باشد:

الف) مشاهده شماره تماس مشتری در ابتدای تماس

ب) مشاهده سوابق تماس مشتری به صورت یکپارچه

ج) ثبت شماره تماس و اطلاعات فردی مشتری در بانک اطلاعاتی

د) قابلیت ارسال پیامک به شماره موبایل مشتری حتی در صورت بسته بودن دریافت پیامک تبلیغاتی

جهت تهیه باشگاه مشتریان میتوانید در تماس با شرکت ایده پردازان الکترونیک با شماره اختصاصی 021-2853  داخلی 4 اقدام به تهیه باشگاه مشتریان نمایید. متخصصین مرکز تلفن ویپ ایران شما را در تهیه باشگاه مشتریان راهنمایی خواهند کرد. همچنین میتوانید از طریق لینک ثبت درخواست اقدام به ارایه اطلاعات اولیه خود کنید تا در اولین فرصت متخصصین ما با شما تماس برقرار نمایند.

جهت آشنایی شما با مراحل کار باشگاه مشتریان فیلم تهیه شده است که می توانید فیلم باشگاه مشتریان را مشاهده نمایید. در این فیلم وقتی با داخلی 601 تماس گرفته می شود یک popup بر روی صفحه کامپیوتر نمایش می یابد که شماره تلفن، نام، نام خانوادگی، سابقه تماس، آخرین داخلی پاسخگو به این مشتری، تاریخ اولین و آخرین تماس این مشتری در آن ذکر شده است. پاسخگوی تلفنی می تواند پس از پایان تماس این فرم را دوباره پر کند و ذخیره نماید و یا اقدام به ارسال پیامک (آدرس – شماره حساب – شروع فرایند درخواست – پیشنهادات ویژه) به مشتری کند.

در تماس دوم مشاهده می شود که تماس گیرنده یک مشتری جدید است که اطلاعات وی در بانک اطلاعاتی وجود ندارد. این به آن معنی است که یک فرصت جدید به وجود آمده است. پاسخگوی تلفنی پس از پایان تماس نام و مشخصات وی را برای تماس بعدی در پایگاه ذخیره میکند و یک پیامک نیز برای او می فرستد. به این ترتیب در تماس بعدی می تواند سابقه تماس قبلی و تاریخ تماس قبلی را نیز ذخیره نماید. این مشتری جدید یک مشتری گذری است. در تماس بعدی وقتی نام خود را از زبان پاسخگوی تلفنی می شنود و نیز وقتی پیگیری کار خود را به سرعت بررسی می نماید به یک مشتری وفادار تبدیل می شود.

 

0/5 (0 نظر)
0/5 (0 نظر)