هنگامی که افراد با PBXشما تماس می گیرند بخش پذیرش دیجیتالی یک رابط برای استفاده در حالت پذیرش اتوماتیک است و به صورت عادی جملاتی را می گوید. مانند :
(( با سلام شما با شرکت ایده پردازان الکترونیک تماس گرفته اید جهت افزایش کیفیت خدمات کله مکالمات شما ضبط می گردد. جهت ارتباط با واحد سامانه پیامک sms.ir عدد یک ارتباط با … ))
ایجاد یک منوی خوب و مناسب برای این منظور مراتب و مراحلی دارد و نیاز به یک نقشه راه است.
نقشه راه:
وقتی اقدام به تهیه IVR می کنید برنامه داشته باشید و عجله نکنید. اول یک کاغذ بردارید و آنچه می خواهید را بنویسید. با مشتری خود هماهنگ کنید. کلمه به کلمه همه آنچه باید ایجاد شود را بنویسید.
مراحل خوب یک IVR اینگونه است:
۱- نقشه کار
۲- توافق با مشتری برای نقشه
۳- ضبط صدا با استفاده از سیستم ضبط و یک خروجی تلفن
۴- تمام اهداف یک IVR را تولید کنید مانند صف گروه یا حالت زمانی
۵- همه این گزینه ها رابا یک تماس اولیه بررسی کنید تا درست کار کند.
۶- IVR خود را آماده کنید.
۷- با مشتری خود بررسی کرده و خواست اجتناب ناپذیر او را اجرایی کنید.
۸- پیغام اولیه خود را تصحیح کنید و جایگزین نمایید.
۹- شاد باشید.
نوشته شده توسط HGH