تلفن گویای ابری
منوی صوتی ابری
وقتی شما با شرکت تماس میگیرید برای شما یک صوت اولیه پخش می شود که شما را در راه رسیدن به هدف تماس کمک می کند. (با سلام شما با مرکز تلفن ویپ ایران تماس گرفته اید جهت ارتباط با بخش فروش عدد یک، پشتیبانی عدد دو، مدیریت عدد سه را شماره گیری نمایید. گفتگوی شما جهت بهبود کیفیت خدمات ضبط خواهد شد.)
تنظیمات این منوی صوتی ابری یا تلفن گویای ابری در سیستم های تلفن اینترنتی توسط اپراتورها انجام میگیرد. دلیل آن است که معمولا این کار بسیار فنی است و انجام آن توسط افراد سخت است. در مرکز تلفن ایران جهت سهولت و در دسترس بودن آن از منوی صوتی ابری یا تلفن گویای ابری استفاده می شود.