مزایای راه اندازی تلفن ویپ
در صورتی که برای اولین بار از نرم افزار ویپ استفاده میکنید دمو نرم افزار مرکز تلفن ویپ ایران را مشاهده نمایید.
امروزه شرکت ها و موسسات به دنبال کم کردن هزینه ها در حین افزایش کیفیت خدمات و رضایتمندی بیشتر مشتریان خودشان می باشند. یکی از زمینه های ایجاد این رضایت داشتن پل ارتباطی مناسب برای پاسخگویی به نیازها و درخواست های مخاطبانتان می باشد.تکنولوژی راه اندازی تلفن گویا ویپ راهکار مناسبی برای جلب رضایت مشتریانتان است، که این قابلت نیز مانند همه تکنولوژی های نوین دارای مزایای است که در این مقاله قصد داریم تعدادی از آن ها را برای شما بیان کنیم:
1- عدم نیاز به کابل کشی
در سیستم های قدیمی نیاز بود تا برای همه داخلی ها و کاربران شما کابل تلفن کشیده شود و در کنار آن نیز نیاز به داشتن کابل شبکه هم دیده میشد ولی در سیستم تلفن ویپ دیگر نیازی به داشتن خطوط تلفن داخل شرکت نیست و همان کابل شبکه موجود شما می تواند برقراری ارتباط را بین بخش های مختلف شرکت به بهترین شکل و البته با کیفیت بالاتری انجام دهد.
2- تعریف بینهایت داخلی
شاید شما فکر کنید که با تعداد محدودی خطوط تلفنی فقط می توانید به همان مقدار داخلی یا کاربر پاسخگو داشته باشید؛ ولی در ویپ به این صورت نیست و شما میتوانید حتی از یک خط شهری تلفن بینهایت داخلی بگیرید و پل ارتباطی شما با همه مشتریانتان همان یک خط تلفن باشد.تنها نکته قابل ذکر برای شما این است که بدانید به تعداد خطوط می توانید تماس گیرنده داشته باشید برای مثال اگر شما داراه پنج خط تلفن هستید اگر شش نفر با شما تماس بگیرند برای نفر ششم بوق اشغال پخش خواهد شد.
3- هزینه راه اندازی کم
در مرحله اول هزینه این پروژه مطرح می شود که باید در نظر داشته باشید که ویپ یک تلفن نرم افزاری است و استفاده از سخت افزار را به حداقل رسانده است؛ می دانید که قطعات کمتر هزینه های کمتری را به دنبال خواهند داشت و این هزیه ها در قالب خرید، راه اندازی و نگهداری از آن ها به شما تحمیل خواهند شد.در تلفن ویپ دیگر این هزینه ها وجود ندارند و هزینه پرداختی شما صرفا محدود به هزینه نرم افزار خواهد شد که خود عامل کمتر شدن مخارج شرکت خواهد بود.
4- استفاده راحت
برای استفاده از هر سیستم و تکنولوژی نوینی نیاز دارید تا دوره های آموزشی را جهت یادگیری نحوه استفاده از آن سپری کنید و یا اینکه باید تخصص و تجربه کافی را داشته باشید.اما در مورد ویپ نیاز چندانی به یادگیری و کلاس های خاصی نیست و تمامی امکانات و قابلیت های موجود در آن به صورت فارسی می باشند و شما می توانید به سادگی از تمامی بخش های ویپ استفاده کنید.
5- پشتیبانی سریع
شما میدانید که اگر یکی از دستگاه های سخت افزاری شرکت دچار مشکل فنی شود نیاز است تا متخصص مربوط به آن دستگاه به شرکت بیاید تا به تعمیر آن بپردازید، این مراحل هم زمان بر می باشد و هم هزینه زیادی را در پی خواهد داشت.جالب است بدانید برای پشتیبانی از تلفن ویپ نیازی به حضور در محل نیست و همه تغییرات و تنظمیت به صورت نرم افزاری و از راه دور صورت خواهد پذیرفت.
راه اندازی تلفن گویا برای کسب و کار شما مزایای بیشتری هم دارد.