کلیک تو کال چیست؟
کلیک تو کال (کلیک برای تماس، کلیک برای شماره گیری، کلیک برای تماس به بیرون، کلیک برای تماس ورودی، با من تماس بگیر و غیره.) تماس رایگانی است که بازدیدکننده سایت از طریق آن در بستر مخابرات با مشاوران برقرار می کند.
کلیک تو کال از لینکی برای شروع دو تماس تلفنی به طور همزمان، استفاده می کند.
یک فرمان تماس برای مشتری یا بازدیدکننده سایت و دیگری برای مشاوره شرکت ارسال میکند سپس وقتی ارتباط برقرار میشود، شروع به ضبط مکالمات میکند.
کلیک تو کال ابتدا فرمان تماس را برای مشتری یا بازدیدکننده سایت ارسال می کند. پس از آن که بازدیدکننده سایت تماس ورودی را پاسخ دهد یک صوت متناسب با کسب و کار برای او پخش خواهد شد. پس از پخش صوت، فرمان تماس به مشاوران ارسال می کند.
در سیستم کلیک تو کال از قبل شماره مشاوران ثبت شده است. کلیک تو کال تماس را برای همه شماره های ثبت شده ارسال می کند. هرکدام از مشاوران که تماس کلیک تو کال را پاسخ دهد زنگ خوردن مابقی مشاوران قطع خواهد شد.
مشتری یا بازدیدکننده سایت که از کلیک تو کال برای ارتباط با مشاوران استفاده میکنند در هزینه تماسهای آنها، صرفه جویی می شود.
اطلاعات تماس گیرنده در سیستم کلیک تو کال ثبت می شود بنابراین یک گزارش از تماس ها به صورت اکسل برای مشاوران فراهم خواهد شد.
در مقایسه با یک تلفن هوشمند، کلیک تو کال به مشتری یا بازدیدکننده سایت اجازه می دهد از تلفن های خانگی یا هتل استفاده کنند، که می تواند برای مکالمات طولانی راحت تر باشد.
کلیک تو کال برای تبدیل ترافیک وب به تماسهای تلفنی استفاده میشود. به عنوان روشی برای شروع تماس با مشتری است، این یک راه عالی برای غلبه بر موانع روانشناسی در فروش است.
کلیک تو کال یک راه عالی برای حفظ مشتری است که منجر می شود مشتری شما سبد خرید را ترک نکند. شرکت هایی که از کلیک تو کال در وب سایت خود استفاده می کنند نشان داده اند که ترک وب سایت پایین تر و نرخ تبدیل به مشتری بالاتری دارند.
مشتریان به دلیل اینکه وب سایت شما را پیش روی خود دارند، آگاه تر هستند. سؤالات مفصل تری نسبت به محصول و خدمات آن میپرسند. در واقع کلیک تو کال ارائه خدمات مستقیم به مشتری یا بازدیدکننده سایت است.
کلیک تو کال در دو حالت ساعات اداری و غیر اداری تنظیم می شود و می توان در ساعات غیر اداری آن را غیر فعال نمود.