
Table of Contents
شاتل
گروه شرکتهای شاتل (گروه فناوری ارتباطات و اطلاعات شاتل)، بزرگترین مجموعه فعال در حوزه ارائه خدمات دسترسی به اینترنت و راهکارهای ارتباطی اینترنتی در کشور است که توانسته است طی سالهای فعالیت خود، خدمات کارسازی را در این حوزه به مشتریان سراسر کشور ارائه کند. شاتل اولین ارائهکننده خدمات +ADSL2 در کشور است.
گروه شرکتهای شاتل با بیش از ۱۳۰۰ نفر نیروی انسانی متخصص، با گسترش دامنه توزیع خدمات خود در استانهای مختلف از طریق نزدیک به ۴۰۰ دفتر نمایندگی، یک هزار عامل فروش و بیش از ۲۵۰۰ نفر نیروی انسانی توانسته است سراسر کشور را تحت پوشش خدمات خود قرار دهد و بزرگترین سهم از مشتریان بازار اینترنت و خدمات تکمیلی آن در کشور را بهویژه در حوزه ارایه خدمات اینترنت پرسرعت +ADSL2 به خود اختصاص دهد.
شاتل تاک چیست؟
شاتل، خدمات تلفن خود را در سراسر کشور ارائه میکند. شما میتوانید بسته به نیازها و موقعیت مکانی خود از راهکارهای ویژه خدمات تلفن برای مکالمه تلفنی بهرهمند شوید.
با اختصاص شماره تلفن به مشتریان، این خدمات را به یکی از شیوههای زیر ارائه میکند:
- ویژه برجها و مجتمعها
این خدمات که راهکار تلفن ویژه برجها و مجتمعها است، از طریق سیم مسی و بر روی گوشیهای تلفن معمول و رایج در اختیار مشتریان قرار میگیرد. - با استفاده از IP-Phone
راهکار تلفن ثابت با استفاده از IP-Phone برای مشترکین فعلی و بر بستر اینترنت، بر روی دستگاه IP-Phone ارائه میگردد. - از طریق نصب دستگاه ATA در مسیر اینترنت
مشترکین میتوانند با استفاده از یک دستگاه ATA و یک دستگاه تلفن معمولی از تمام ویژگیهای خدمات نسل جدید تلفن بهرهمند گردند. - با استفاده از دستگاه مودم IAD
روش دیگری هم برای استفاده از خدمات تلفن ثابت وجود دارد و آن استفاده از یک دستگاه IAD است که با نصب آن همزمان میتوان از خدمات تلفن ثابت و اینترنت برخوردار شد. - بر روی تلفن هوشمند
در این روش کاربران اینترنت پرسرعت میتوانند با استفاده از اپلیکیشن ShatelTalk و با یک شماره اختصاصی بر روی تلفن هوشمند خود مکالمات تلفنی را بر بستر اینترنت و با ویژگیهای منحصر به فرد انجام دهند.
سیپ ترانک شاتل
تلفن سازمانی با هدف بهبود کیفیت تماسها و کاهش هزینههای سازمان در اختیار کسب و کارها قرار گرفته است.
این راهکار که بر بستر شبکه سیپ ترانک شاتل (SIP-Trunk) ارائه میشود امکان ارائه در هر موقعیت مکانی را دارد. حتی در جاهایی که خطوط تلفن معمولی قابل ارائه نباشند.
حق امتیاز این خطوط بسیار ارزانتر و تعرفه مکالمهی آنها نیز کمتر از تعرفه دیگر ارائه کنندگان خدمات تلفن ثابت است. ضمن آنکه در صورت تغییر آدرس کسب و کار شماره تلفنهای خریداری شده همچنان در مالکیت آن کسب و کار باقی میماند.
در کنار همه این مزایا، استفاده از راهکار تلفن ثابت سازمانی، امکان بهرهمندی از دیگر راهکارهای جامع را برای سازمانها فراهم مینماید.
این اپراتور با حذف مراحل اداری و کوتاه کردن فرآیند پیادهسازی، این راهکار را در کوتاه ترین زمان ممکن برای کسب و کارها عملیاتی میکند.
سرشماره تلفن شاتل
شاتل در کشور تلفن با سرشماره ۹۱۰۰ و ۹۱۳۲ ارایه مینماید.