بهترین راه اندازی مشاوره تلفنی

هم موارد و نحوه های راه اندازی مشاوره تلفنی به نوعی سخت و هزینه بر هستند. همواره ساده ترین و سریعترین روش ، مناسب ترین روش است. سعی کنید در روش های راه اندازی مشاوره تلفنی ارایه شده در این مقاله به دنبال ارزانترین روش نیز باشید سرویس های تلفن هوشمند IN مخابرات ، دیگر ارائه نمی شوند همچنین خطوط 707 نیز قابل ارائه نیستند. تنها راه و سریعترین راه برای راه اندازی مشاوره تلفنی ، استفاده از سامانه مشاوره تلفنی کال می است. به شما در این مقاله هم روش ها توضیح داده شده است.

سامانه های مشاوره به دو صورت کار میکنند. یک نوع از خدمات خطوط 909 استفاده میکنند و نوع دیگر از سامانه کال میبهره میبرند. استفاده از خطوط 909 یک اشکال بزرگ دارد و آن اینکه ابتدا پول مشاوره در جیب مخابرات میرود و سپس با تاخیر شش ماهه به شما تحویل میشود و همین موضوع باعث کم شدن استفاده از این خطوط شده است.

 

سامانه کال می

سامانه کال می چیست و چطور امکان ایجاد سامانه مشاوره را فراهم میآورد ؟

این سیستم ارتباطی مبتنی بر وب به مشترکان خود امکان می دهد تا بدون وقفه با مشاوران ارتباط برقرار کنند و ترافیک وب سایت خود را به طور مستقیم به تماس تلفنی تبدیل کنند. ماژول تماس رایگان از وب یا سامانه کال می یا مشاوره رایگان بر روی سایت شما قرار می گیرد و به شما امکان ارتباط بین مشاهده کننده سایت و مشاوران را می دهد. برای برقراری ارتباط با یک مشاور، مشترک شما باید بر روی یک دکمه در وب سایت شما کلیک کند و شماره تلفن خود را وارد نماید در این صورت سیستم به طور خودکار مشترک را به مرکز تماس شما متصل می کند. کال می میتواند تماس ها را به هر نقطه ایران و در شبکه های مختلف موبایل و تلفن ثابت برقرار کند.

آیکون کال می قابل تنظیم است و در ساعات غیر کاری میتوانید یک صفحه نمایش آفلاین داشته باشید و میتوانید تماس های ورودی خودتان را به مشاوران خاصی منتقل کنید تا با فیلتر کردن تماس ها پاسخگویی بهتری داشته باشید. کال می تماس های چند باره و خارج از کشور و بیهوده را محدود میکند و فقط اگر مشتری پاسخگو باشد تماس به مشاوران وصل میشود و یک گزارش کامل به همراه فایل صوتی ضبط شده در فایل اکسل را میتوانید دریافت کنید. ظاهر کال می میتواند در صفحه فرود به سادگی تنظیم شود و محتوای مورد علاقه شما را داشته باشد. کال می را میتوانید با استفاده از برنامه نویسی بسیار ساده در اپلیکیشن ها و یا نرم افزارهای خود نیز پیاده سازی کنید.

در ابتدای تماس با مشتری میتوانید صوت مورد نظر خود را پخش کنید و کسب و کار خود را معرفی کنید همچنین نماد کال می که شما برای وب سایت خود ایجاد می کنید نیز می تواند به راحتی در ایمیل ها و خبرنامه های شرکت استفاده شود.

 

تلفن هوشمند الو021

تلفن هوشمند چیست و چطور یک سامانه مشاوره را ایجاد میکند؟

 

تلفن هوشمند in یا مشاوره تلفنی در کسب و کارهای امروزه برای برقراری تماس و گرفتن خدمات ارزش افزوده استفاده میشوند. این خدمات شامل :

  • فال حافظ
  • سیستم قصه گو
  • سیستم پخش جوک و لطیفه
  • مشاوره خانواده
  • مشاوره شغلی و کسب و کار
  • مشاوره تحصیلی
  • مشاوره پزشکی
  • مشاوره حقوقی
  • مشاوره املاک
  • مشاروه های فنی و آموزشی مانند تعمیرات کامپیوترو…

 

 

مدارک ثبت نام تلفن هوشمند الو021

مدارک مورد نیاز برای تلفن هوشمند in – مشاوره تلفنی – تلفن هوشمند 7070 – تلفن هوشمند 909  مشاوره حقیقی:

۱- روزنامه رسمی ثبت شرکت (اصل و کپی)؛
۲- اساسنامه شرکت (اصل و کپی) (نوع مشاوره بایستی در اساسنامه ثبت شده باشد)؛
۳- پروانه کسب (اصل و کپی)؛
۴- داشتن کد اقتصادی؛

 

مدارک مورد نیاز برای سرویس مشاوره حقیقی:

 

۱- مجوز کار متناسب با نوع مشاوره از مراجع ذیصلاح (اصل و کپی) (مدرک تحصیلی به تنهایی برای مشاوره کافی نیست)؛
۲- کارت شناسایی معتبر (اصل و کپی)؛
۳- ارائه یک خط تلفن ثابت برای برقراری سرویس؛
۴- ارائه شماره حساب

حق السهم:

در خطوط مشاوره 909 حق السهم مخابرات 20 درصد است. اما در خطوط 7070 این حق السهم بسته به قرار داد شما با شرکت اگریگتور دارد. لازم است که این موضوع را از لیست شرکت های اگریگیتور مخابرات پیگیری کنید.

 

هزینه راه اندازی تلفن هوشمند in:

 

برای راه اندازی این خطوط چند روش وجود دارد:

 

1- روش دایورت:

در این روش نیاز است که یک خط با تعداد تماس بالا مثلا 30 تماس همزمان در دسترس داشته باشید و تماس ها به صورت داورت به مرکز تماس انتقال یابد. معایب این نحوه راه اندازی در دسترس نبودن سی تماس همزمان و نیز هزینه بالای 15 میلیون تومانی راه اندازی سرویس است.

 

2- روش مستقیم ابری:

بهترین روش برای راه اندازی تلفن هوشمند in – مشاوره تلفنی – تلفن هوشمند ۷۰۷۰ – تلفن هوشمند ۹۰۹ روش مستقیم و ابری است. به این ترتیب که خط به صورت ترانک بر روی سرورهای تلفن گویا نصب مشود و کاربرانی هم در هر کجای کشور میتوانند با استفاده از نرم افزار به این سوریس اتصال پیدا کنند. توصیه مرکز تلفن ویپ ایران راه اندازی به روش ابری است.

 

راه اندازی تلفن الو021

مزایای راه اندازی ابری:

1- هزینه کم و ماهیانه : به صورتی که نیاز به تهیه یک سرور با هزیه 15 میلیون تموان نیست.

2- دسترسی آسان به سیستم: هر کاربر در هر کجای کشور به این روش میتواند به صورت دورکاری اقدام به فعالیت نماید.

3- گزارش گیری لحظه ای: مدیر سیستم میتواند در هر لحظه گزارش کاملی از پاسخگویان تلفنی و نحوه پاسخ دهی آنها داشته باشد.

4- کیفیت صدا: در راه اندازی ابری این سرویس میتوانید با کیفیت HD به مشتریان پاسخگویی کنید و صوت مناسب مشتریان خود را جذب کنید.

5- برنامه ریزی هزینه ها: در رانش ابری شما میتوانید سناریو مورد نظر خود را برای مشتری پیاده سازی کنید برای مثال 5 دقیقه ابتدای تماس را به طور رایگان به مشتری هدیه نماید.

تلفن هوشمند in

 

0/5 (0 نظر)
0/5 (0 نظر)