احتمالا با سایت ما از طریق تلفن گویا ویپ شرکت ایده پردازان آشنا شدین و یا شاید از طریق گوگل و کلمات کلیدی تلفن گویا ویپ به صفحه ما رسیدین. برای اینکه بتونید یک تلفن گویای ویپ واقعی رو تست کنید شماره 0212853 رو بگیرید. سرویس تلفن گویا ویپ میتونه هر کجای کسب و کار شما قرار بگیره. با عمومیت پیدا کردن این سیستم تلفن ویپ لازم دونستم یک لیست از قابلیت های تلفن گویا ویپ رو برای شما بگم. این لیست شامل ویژگی های عمومی تلفن گویا ویپ و همچنین ویژگی های مرتبط با شغل شما هست. همین ویژگی ها هست که باعث می شه شرکت شما بزرگ تر جلوه کنه و بیشتر مورد اعتماد مردم قرار بگیره. مشتری های شما برای اینکه محصول شما رو بخرند باید به شما اعتماد کنن. این ویژگی ها رو بخونید و به این مطلب فکر کنید که چقدر میتونه برای کسب و کار شما مفید باشه.
لیست ویژگی های تلفن گویا ویپ:
1- Attendant منشی تلفنی فعال و خستگی ناپذیر: توی سیستم تلفن گویا ویپ منشی تلفنی یه همکار مجازی به حساب می یاد که هیچ وقت خسته نمی شه. هر وقت کسی با شرکت شما تماس می گیره تماس رو جواب می ده و مودبانه به اون سلام میکنه. شروع به معرفی شرکت می کنه. قسمت های مختلف شرکت شما رو توضیح میده. بعدش تماس گیرنده رو به سمت داخلی مورد نظرش منتقل می کنه. حتی میتونه پیغام تماس گیرنده رو توسط پیغام گیر ضبط کنه و برای شما ایمیل کنه. همه این کار ها رو یک کارمند مجازی انجام میده و به نظر میاد شرکت شما چقدر بزرگه و چند تا قسمت مختلف هم داره.
2- Extensions داخلی های زیاد: اینکه شما داخلی های زیادی داشته باشین باعث می شه که تماس ها به افراد خاص یا پیغام گیر یا حتی ایمیل صوتی برسه. بعضی از داخلی ها مجازی هستن یعنی کسی گوشی رو بر نمی داره اما وقتی با اون تماس گرفته می شه یه صدایی پخش می شه و مثلا آدرس سایت یا آدرس محل کار شما رو می خونه. بسیار خوب منشی شما می تونه آزادانه کارهای مفید تری رو انجام بده.
3- Follow Me مرا بیاب: فکر کنید شما در کسب و کار خودتون یک جا نیستید. یک لحظه توی انبار هستین بعدش توی حسابداری و بعدش یک جلسه دارین که بیرون از شرکت هست. برای اینکه تماس های شما از دست نره و کسی هم نفهمه شما دقیقا کجا هستید از این قابلیت می شه استفاده کرد. چند تا شماره برای خودتون تعریف می کنید و تلفن گویا ویپ با سیستم مرا بیاب توی این گروه از شماره ها دنبال شما می گرده. اول به دفتر کارتون زنگ می زنه اگه اونجا نباشید به داخلی موبایلتون زنگ میزنه. اگه اونجا هم نباشید به خود موبایلتون زنگ می زنه. اگه اونجا هم نباشید زنگ میزنه خونتون. خلاصه میگرده دنبال شما دیگه. فرد تماس گیرنده در تمام این لحظات داره صدای بوق خوردن رو می شنوه و اصلا متوجه این تغییرات نیست.
4- Inbound Faxing دریافت فکس: داستان فکس رو توی شرکت های زیادی دیدم. همه گله دارن که یک فکس درست و حسابی نداریم. حق دارن . اگه کاغذ تموم بشه فکس نمیرسه. اگه کسی نباشه فکس رو start کنه فکس نمیرسه. اگه کسی زنگ بزنه وسط تماس فکس خراب می شه. سیستم تلفن گویا ویپ می تونه یه داخلی فکس داشته باشه که می تونه فکس رو تشخیص بده. فکس رو که تشخیص داد اون رو دریافت می کنه به PDF تبدیل می کنه و می فرسته برای ایمیل شما. ساعت ارسال فکس و شماره ارسال کننده رو هم می نویسه. نیازی به دستگاه فکس هم نداره و پولش میمونه توی جیب شما.
5- Call Recording ضبط تماس: فکر کنید با مشتری تماس گرفتین و ازش پرسیدین که چه جنسی رو می خواد. حواس جمع هم که ندارید. ضبط تماس اینجا کمک کننده هست. یا اصلا به انبار جنسی رو سفارش زدین و چیز دیگری رو برای شما ارسال کرده. به هر حال پیش میاد. ضبط تماس اینجا به درد می خوره. امکان ضبط تماس در تلفن گویا ویپ با یک کلیک فعال می شه و بد از ضبط تماس با استفاده از سیستم مدیریت تماس می تونید اطلاعات تماس های ضبط شده رو بر حسب زمان یا شماره تماس پیدا کنید.
6- Music or Message on Hold پیام انتظار: از جمله امکاناتی که سیستم تلفن گویا ویپ در اختیار شما قرار میده پیام انتظار هست. یک پیام انتظار که توی استودیو انجام شده باشه با یه آهنگ توی پس زمینه اون کسب و کار شما رو فعال تر جلوه میده. انتظار تماس می تونه قسمت های مختلف کسبو کار شما رو معرفی هم بکنه. مثلا شما که با شرکت ایده پردازان تماس گرفتید و با قسمت SMS.ir کار داشتید کمی معطل شدید تا تماس شما وصل بشه. پیام انتظار در همین جا شروع شده و به شما توضیح داده که :
آیا می دانید که شرکت ایده پردازان الکترونیک علاوه بر سامانه پیامکی خدمات طراحی سایت ، هاستینگ و تلفن گویا ویپ ارایه می دهد؟
حالا اگه با قسمت تلفن گویا ویپ IPVoip.ir کار داشته باشید و منتظر بمونید بهتون این توضیح رو میده :
آیا می دانید که شرکت ایده پردازان الکترونیک علاوه بر تلفن گویا ویپ خدمات سامانه پیامکی، طراحی سایت و هاستینگ ارایه می دهد؟
به همین راحتی خدمات و محصولات متنوع شما با یک تماس تبلیغ می شه. البته هزینه این تماس رو هم شما پرداخت نکردید.
7- Conference اتاق کنفرانس: اتاق کنفراس دقیقا همین معنی رو که شما فکر می کنید در اختیار شما قرار میده. یعنی کنفرانس چند نفره. توی سانترال فقط کنفرانس سه نفره وجود داره ولی در تلفن گویا ویپ تعداد نفرات مهم نیست و اتاق کنفرانس می تونه برای قسمت های مختلف شرکت هم به وجود بیاد. فقط توی اتاق دقت کنید اگه یکی صحبت می کنه گوش بدین تا نوبت صحبت شما هم بشه.
8- Call Scheduling ساعت کاری شرکت: تماس های ورودی میتونه مسیر یابی بشه. به این معنی که بر حسب ساعات کاری شرکت تماس ها به داخلی ها وصل بشه و در ساعات غیر کاری به تماس گیرنده ساعات کاری شرکت اعلام بشه. مسیر یابی تماس می تونه بر حسب تاریخ هم باشه و در روز های تعطیل هفته مسیر یابی متفاوتی انجام بشه. پخش پیام تبریک در اعیاد و مناسبت های سال از جمله همین قابلیت ها هست.
9- Call Queue صف تماس: در مراکز تلفنی بزرگ که تماس های ورودی زیاد هست مدیریت اونها کمی مشکل می شه. برای اینکه این تماسها که هر کدوم مثل یک مشتری هستند از دست نره قابلیت صف تماس به وجود آمده. وقتی صف تماس بر قرار می شه و تماس گیرنده ها توی صف قرار می گیرند این امکان وجود داره که مدت زمان انتظار در صف و یا تعداد افراد داخل صف رو عنوان کرد. شرکت هایی که تماس ورودی زیادی دارند معمولا با این روش مشتریان خودشون رو راضی نگه می دارند.
10- Administration Control Panel رابط کاربری: همه این امکانات در تلفن گویا ویپ با رابط کاربری مشتری پند اون جمع آوری شده. اطلاعات تماس و ثبت وقایع اون به همراه اطلاعات کاربران به راحتی در دسترس هست. این رابط کاربری خوب سیستم تلفن گویا ویپ رو قابل استفاده و قابل ارایه کرده.
نویسنده HGH